کاپیتان پرسپولیس که پس از حضور در جام حذفی مقابل سپاهان ورق را به سود تیمش برگردانده بود، یک مصاف سخت دیگر با طلایی‌پوشان پیش رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت یکی‌از بهترین افتتاحیه های استقلال در تاریخ لیگ برتر بود.
مهدی طارمی بعد از پیروزی پرگل ایران مقابل افغانستان و زدن سه گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گفت که ایران سعی می‌کند شخصیت خود را در کافا نشان دهد.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا بعد از پنج پیروزی متوالی، برابر نیوزیلند شکست خورد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه خود به مصاف لیدز رفت و بعد از سه شکست پیاپی موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند بعد از گلزنی برای این تیم و پیروزی مقابل تیم آلکمار تاکید کرد که فاینورد مهمترین سه امتیاز فصل را به دست آورده است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
سرمربی تازه‌وارد نفت مسجدسلیمان بالاخره طعم پیروزی با تیم جدید را چشید.
بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث، حالا منچستری‌ها نگران مصدومیت شدید فن‌دبیک از ناحیه زانو هستند.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
تراکتور بعد از پنج ماه همراه با تماشاگران خود در تبریز جشن پیروزی گرفت.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
تیم فوتبال پورتو در هفته پنجم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته پیروز شد. مهدی طارمی بعد از سه هفته مجددا برای پورتو گلزنی کرد.
به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازین خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با نتیجه سه بر صفر نخستین پیروزی خود برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ