سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو یک سال و نیم می‌گذرد اما نتیجه آن مشخص نیست و به درستی اجرا نشده است.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
احمد گوهری پس از یک سال و نیم حضور در جمع سرخپوشان، با انتشار پیامی با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
وکیل پیشین کارگران هفت‌تپه به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت داخلی کشور» و «تبلیغ علیه نظام» به یک سال و نیم حبس محکوم شده‌است.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
رای فولت، فوتبالیست هلندی، به خاطر تصادف در حالت مستی که منجر به مرگ یک کودک شد، باید سه و نیم سال حبس بکشد.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
بررسی کارنامه کاری دولت رئیسی در یک سال و نیم اخیر نشان می‌دهد که این دولت در قیاس با دولت‌های پیشین خود کارنامه موفقی ندارد.
شاخص در یک ماه و نیم اخیر حدود ۲۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه دولت سیاست های در راستای افزایش نرخ سود اوراق گواهی و ... را اجرا کرده برخی احتمال می دهند که شاخص در همین محدوده کف سازی می کند، اما برخی دیگر معتقدند که حرکت صعودی شاخص به نسبت تورم ادامه خواهد داشت.
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
سردار تنگسیری گفت: در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات بگیریم و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: واگن های مترو به این زودی وارد نمی‌شود، خرید واگن از چین و دیگر اقدامات یک سال و نیم زمان می‌برد.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ