استقلال با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در خانه و برد مقابل نساجی توانست پاسخ محکمی به انتقادات بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
همه ما گشنیز را به عنوان یک سبزی معطر می‌شناسیم و می‌دانیم که یکی از اجزای اصلی سبزی پلوی ما ایرانی هاست. اما گذشته از مصرف گشنیز تازه خرد شده، برگ‌های خشک این گیاه معطر و همین‌طور تخم آن هم در تهیه غذا‌های مختلف به کار می‌روند و می‌توانید با استفاده از سایر اجزای گشنیز طعم جدیدی را در غذاهایتان ایجاد کنید.
محمد عمری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد اما تا به پرسپولیس کمک نکرده، دوست ندارد اردوگاه سرخ را ترک کند.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
مربی دوومیدانی می‌گوید با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در بخش پایه برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود، نتایجی که در قهرمانی آسیا به دست آمد قابل قبول بود.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
استرس شغلی، مختص شغل خاصی نیست و زمانی رخ می‌دهد که بین نیاز‌های شغلی با توانایی‌ها، قابلیت‌ها و خواسته‌های فرد هماهنگی نباشد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که پر کردن جای خالی ژسوس در این مدت طولانی کار آسانی نیست.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده و باید روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه بدهند.
پیروزی درخشان الاتحاد برابر النصر، سرمربی ایرانی این تیم را هم به تمجید از ببرها واداشت.
به نظر می‌رسید که سبک خاصی که لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در این تیم به کار گرفته برای آنها جواب داده است.
سرمربی ایتالیایی الغرافه مهدی قایدی را فراموش نکرده است و از او به عنوان یکی از استعداد‌های بزرگ جوان یاد کرد که با او کار کرده است.
مدافع چپ اسبق ملوان و تیم ملی بعد از حواشی و البته شایعاتی که حول نامش شکل گرفت، به شکلی خاصی به تکذیب آن پرداخت.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان از متدی خاص برای آنالیز حریفان صحبت می‌کند‌.
سرمربی صنعت نفت آبادان از متدی خاص برای آنالیز حریفان صحبت می‌کند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ