سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول رده بندی دارد گفت: اگر اشتباهات باورنکردنی که علیه تیم ما رخ داده است اتفاق نمی افتد الان باید ۱۰ امتیاز از رقبا جلو بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
یک روزنامه قطری از مدافعان ایرانی تیم الاهلی به عنوان بازیکنانی نام برد که اشتباهات فاجعه باری داشته اند.
یک روزنامه قطری از مدافعان ایرانی تیم الاهلی به عنوان بازیکنانی نام برد که اشتباهات فاجعه باری داشته اند.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود و دو گل عجیب به تساوی مقابل مونشن گلادباخ رضایت داد
باشگاه مس کرمان شرایط سختی را برای بقا دنبال می‌کند و همین مساله عاملی شده تا آنها بار دیگر خواهان اجرای عدالت طی دو بازی باقیمانده و حساس باشند.
تیم فوتبال سپاهان در صورت پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر به صدر جدول باز خواهد گشت.
سرمربی استقلال می گوید که باور دارد با وجود اشتباهات بزرگ علیه تیمش، می تواند قهرمان لیگ شود.
اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
یک مورچه خوار در اوایل روز به طور غیرمعمولی بیرون بود. یک کفتار قهوه‌ای با دیدن او فکر می‌کرد که صید آسانی بدست آورده است، اما اشتباه می‌کرد!
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
ستاره سپاهان در جدال با ذوب آهن موفق شد با گل سه امتیازی خود بار دیگر طلایی‌پوشان را امیدوار به قهرمانی کند.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همیشه دشمن بر اساس اشتباهات خودش، خود را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان، شکستشان می‌دهیم.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در بازی استقلال و فولاد فقط دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر، بار دیگر اعتراض خودش را نسبت به عملکرد داوری در دیدار با فولاد اعتراض کرد:
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد تنها موقعیت بازیکنان مقابل دروازه توسط VAR بررسی شده است؛ در حالی که کاندروایی که در نزدیکی خط کرنر قرار گرفته بود آفساید را پر کرده
دروازه‌بان ملی‌پوش ایران شب گذشته با اشتباهی غیرقابل جبران در رقابت‌های لالیگا ۲ دروازه‌اش را باز شده دید.
میکا ریچاردز، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید اشتباهات عجیب ویرژیل فن‌دایک در بازی دیشب لیورپول و یونایتد و به خصوص اشتباه باورنکردنی او مقابل جیدون سانچو از ستاره هلندی بعید بود.
اینطور که مشخص شده بابک مرادمند منعی برای بازی مقابل سپاهان نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ