جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چراغ راهنمای خیابان به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صد‌ها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.
هفته گذشته آکادمی‌ خداداد عزیزی هم برای او جشن تولد گرفت، هم از کتاب زندگینامه‌اش رونمایی کرد.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
خیبر خرم آباد با رضا مهاجری برای سرمربیگری این تیم در لیگ دسته اول به توافق نهایی رسید وقرارداد امضا کرد.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، ضمن انتقاد نسبت به گرانی کالاها، وضعیت معیشتی مردم، قیمت مسکن و اجاره بها و افزایش مهاجرت از کشور، گفت: وقتی مردم می‌بینند امور اقتصادی اصلاح نمی‌شود، حتی اگر ربطی به روحانیت نداشته باشد، این ضعف‌ها را از جانب ما می‌بینند.
خشکسالی شدید به زودی بیش از نیم میلیون نفر در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان را مجبور به مهاجرت به سایر نقاط کشور خواهد کرد. بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان کشاورز هستند، اما خشکسالی معیشت آن‌ها را از بین برده است.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
طبق گزارش مقامات، بعد از تصادف اتوبوس حامل کارگران مهاجر مراکشی در جنوب اسپانیا، یک زن فوت شد و ۳۹ نفر زخمی شدند.
بر اساس گزارش های محلی، این حادثه صبح روز ۷ فوریه رخ داده است. این پرندگان تمایل دارند در شمال آمریکا و کانادا تولید مثل کنند و برای زمستان در مکزیک و به جنوب مهاجرت می کنند.
هزاران مهاجری که ماه‌ها در جنوب مکزیک بازداشت شده بودند کاروان اعتراضی جدیدی را تشکیل دادند که به سمت شمال مکزیک در حال حرکت است.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
جناب وزیر! حواس تان هست در همین سال ۱۴۰۱ هربار در باره سرعت اینترنت و فیلترینگ و مسدودکردن پلتفرمهای خارجی و... از شما سوال کردند چه جوابی دادید؟ در همه پاسخهای شما یک جمله تکراری بود :" این موضوع به وزارتخانه من ربطی ندارد".
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
مهاجری نوشت: دعوای شدیدی راه افتاده بر سر اینکه هیات ۷ نفره می‌خواهند بدون هیچ جساب و کتابی اموال دولت را بفروشند. یکسال و نیم پیش که خود دولت را مفت مفت به جماعت پایداریچی فروختند و حتی یک پول سیاه بابتش نگرفتند صدای هیچکس در نیامد.
در سال ۲۰۰۹، محققان دانشگاه لوند در جنوب سوئد از رادار ردیابی برای تعقیب بادخورک‌ها در طول مهاجرت بهاره، پرواز‌های تابستانی و مهاجرت پاییزی استفاده کردند. حداکثر سرعت ۶۹.۳ مایل در ساعت (۱۱۱.۶ کیلومتر در ساعت) بود.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
نیمه اول وقت های اضافه بازی تیم های بارسا و بتیس دو گل بسیار زیبا داشت.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
یکی از دیدارهای جذاب این هفته لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بین نساجی و نفت مسجد سلیمان برگزار می شود.
سرمربی نفت MIS تأکید کرد که این تیم از حق میزبانی خود کوتاه نیامده و بازی های آنها باید در مسجدسلیمان برگزار شود.
رسانه‌های آمریکایی در گزارش‌هایی به هویت هادی مطر، ضارب سلمان رشدی پرداخته اند. طبق این گزارش ها، او متولد کالیفرینا است، اما اخیرا به نیوجرسی نقل مکان کرده بود. پدر و مادرش لبنانی هستند و در آنجا متولد شده اند. آن‌ها پیش از تولد هادی مطر از یک روستای مرزی به نام یارون در جنوب لبنان به آمریکا مهاجرت کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ