سرمربی استقلال می گوید که باور دارد با وجود اشتباهات بزرگ علیه تیمش، می تواند قهرمان لیگ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر پوست چربی دارید، شاید حمام کردن بهترین راه برای داشتن یک پوست مات به نظر برسد، اما در حقیقت، برعکس است. مواد شیمیایی مضر درون صابون می‌تواند پوست را خشک کند، امری که باعث می‌شود غدد چربی سبوم بیشتری تولید کنند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان با تاکید بر اینکه تیمش به اندازه رقیبانش در کاپ آسیا تجربه ندارد، گفت: فقط از شاگردانم می‌خواهم جنگنده باشند، باور دارم می‌توانند توانایی‌های‌شان را نشان دهند.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که همچنان به قهرمانی این تیم امیدوار است.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش در همه زمینه ها از پرسپولیس بهتر بوده و آنها هنوز شانس قهرمانی دارند.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
مکتب فکری دیگری می‌گوید: برای اینکه در خرید کلاه مرتکب خطا نشده باشید، اصلاً نیازی نیست که از گواهی باخبر باشید. درحالی‌که می‌توانید زیرچشمی نگاهی به برگۀ گواهی بیندازید، مجبور نیستید که چنین کاری انجام دهید تا بتوانید کلاه را بخرید. گواهی نقش مدرکی را بازی می‌کند که می‌گوید فردی متخصص امضا را اصیل تشخیص داده، و تا زمانی که مدرک چنین تشخیصی وجود دارد، می‌توانید بدون نگرانی کلاه را بخرید. زمانی که اصالت تأیید شد، شرایط برای شما آماده است که خریدی مسئولانه انجام دهید. مگر کار متخصصینِ تشخیص اصالت همین نیست؟
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، می‌گوید بازیکنان این تیم به توان‌شان برای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر باور دارند.
عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای طی توئیتی نوشت:
وزیر امور خارجه گفت: حضور نیروهای خارجی اعزامی در منطقه را تهدید صلح و ثبات می‌دانیم و باور داریم که نیروهای خارجی نظامی امروز خود به یک تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شده‌اند.
وزیر امور خارجه گفت: حضور نیروهای خارجی اعزامی در منطقه را تهدید صلح و ثبات می‌دانیم و باور داریم که نیروهای خارجی نظامی امروز خود به یک تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شده‌اند.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
رییس جمهوری با اشاره به نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: این پیامی برای مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و خواست ایران برای محاکمه عاملان تروریسم دولتی بوده است. اگر عوامل این ترور مجازات نشوند هرکس در دنیا می‌تواند هرکار تروریستی را صورت دهد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.
وزات دفاع روسیه می‌گوید بررسی اسناد فعالیت‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین نشان می‌دهد که ویروس کرونا انسان‌ساخته و نتیجه فعالیت‌های آگاهانه آمریکاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ