یک روزنامه قطری از مدافعان ایرانی تیم الاهلی به عنوان بازیکنانی نام برد که اشتباهات فاجعه باری داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مردم قدردان مدافعان امنیت کشورهستند، گفت: دشمن به جای ورود به حوزه‌های سخت و نظامی به مباحث نرم و فرهنگی روی آورده تا از طریق آن مشکلات کشور ایران را بزرگنمایی کند، باید هوشیار باشیم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه تمامی توانشان را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.
استقلال توانست با 52 گل زده، عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کند که بدون شک یکی از دلایل آن فرم بی‌نظیر مهدی قایدی بود که برای تصاحب کفش طلا فقط چند ثانیه کم آورد.
یک روزنامه قطری از مدافعان ایرانی تیم الاهلی به عنوان بازیکنانی نام برد که اشتباهات فاجعه باری داشته اند.
الاهلی در حضور یکی از مدافعان ایرانی خود به پیروزی مقابل المرخیه رسید.
مدافعان ایرانی الاهلی امشب در لیگ ستارگان مقابل هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس قرار می‌گیرند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
مدافعان میانی تیم ملی جوانان ایران نوید ادامه روزهای حیاتی استحکام در خط دفاعی تیم های ملی را می دهند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
درخشش مایکل اولونگا در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق تکراری سال‌های اخیر بوده است.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
تمرینات تیم ملی ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار حساس با انگلیس با حضور مهمانی ویژه پیگیری شد.
هری کین، کاپیتان و ستاره تیم ملی انگلیس مهارت خاصی در گرفتن خطای پنالتی دارند و مدافعان ایران باید مقابل او هشیارانه بازی کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را فراموش نخواهند کرد.
روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل ۳۵ شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد.
مدافعان ایرانی تیم فوتبال آاک به دلیل آسیب دیدگی در هفته نهم لیگ یونان غایب هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع مردم در مساجد کشور به منظور محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و حمایت از مدافعان امنیت امشب برگزار می شود.
عمر مومنی، کارتونیست معروف سایت گل در صفحه شخصی خودش در توییتر یک طرح کارتونی از بازی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی منتشر کرد.
تلاش ستاره ایرانی فاینورد برای زدن گل مقابل نایمخن نتیجه‌ای به همراه نداشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امنیت امروز ایران مرهون رشادت امثال شهید همدانی است، گفت: هتاکی به مدافعان حرم برخلاف امنیت ملی و گناهی نابخشودنی است.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، گفت: امثال موسوی برخلاف ادعاهایی که دارند، هیچ تعلق خاطری به ایران ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ