آنتوان گریزمان از اینکه بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا نشده، عصبانی است و گفت که همین خشم به او انگیزه مضاعف بخشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
اریک تن هاخ، پس از اینکه مارکوس رشفورد بهترین رکورد گلزنی‌اش در یک فصل را ثبت کرد گفته است که این بازیکن باز هم باید بیشتر گل بزند.
آریا یوسفی در اردوی ترکیه با سپاهان سخت مشغول تمرین است و باید با یکی از برترین مدافعان حال حاضر ایران رقابت کند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد ‌که باید به ملی‌پوشان و کادر فنی زمان دهیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.
اگر فصل دوم مسی در پاری‌سن‌ژرمن بهتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد، چه؟ فقط او و وینیسیوس به رکورد 20 گل و 20 پاس گل در این فصل رسیده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی‌تواند بی‌دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می‌تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
این روز‌ها با نگاهی به جدول برترین گل‌زنان ایران، مشخص می‌شود سه بازیکنی که اتفاقا هر سه نفر سابقه بازی‌کردن در پرسپولیس را دارند، در صدر جدول قرار گرفته‌اند
کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، می‌گوید رفتار و شخصیت لیونل مسی باعث شده که او همیشه بهترین بازیکن دنیا باشد.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
رئیس جمهور فرانسه از دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا درخواست کرد تا در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، معتقد است که جایزه بهترین بازیکن بازی برابر کرواسی باید به جولین آلوارز می‌رسید.
با اعلام یوفا و در رتبه‌بندی برترین بازیکنان این فصل لیگ قهرمانان، مهدی طارمی بالاتر از هالند و نیمار قرار دارد.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که مهدی طارمی باوجود مصدومیت می‌تواند برای بازی فردا مقابل ریوآوه در دسترس باشد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ