مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشید مظاهری با حفظ شرایط خوب جسمانی خودش را برای ثبت اولین کلین‌شیت در لیگ برتر آماده می‌کند.
پیام نیازمند در مصاف با تراکتور بدشانس بود که نتوانست اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.
سیدحسین حسینی امیدوار است در پنجمین شروع متوالی لیگ برتر بتواند سومین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند.
سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
فولاد خوزستان با شکست نساجی، به اولین دبل خود در لیگ ۲۲ دست یافت.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
دروازه‌بان خیبر خرم آباد شانزدهمین کلین شیت خود در لیگ دسته اول را ثبت کرده و به دنبال بهبود این رکورد است.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
شرایط پرسپولیس مشابه نتایجی است که در اواسط دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر سراغ این تیم آمد.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی در لیگ برتر است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
کاپیتان استقلال در بازی با پرسپولیس به دنبال ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل خود است.
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دنبال ثبت رکوردی بزرگ به نامش است.
پرسپولیس در این هفته باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سپاهان برود که بسته ماندن دروازه بیرانوند از اهمیت زیادی برای او و کادرفنی برخوردار است.
پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تنها تیمی است که دروازه‌اش حتی یک بار هم باز نشده و چهار کلین‌شیت متوالی به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است.
کاپیتان پرسپولیس با بدشانسی بزرگی در بازی با نفت آبادان از ثبت پاس گل ناکام ماند.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: به دنبال این هستیم تا فرآیندهای ثبت نام به صورت کاملاً الکترونیکی و با استفاده از محدوده‌های جدید اتفاق بیفتد؛ این کار نیازمند مطالعه بیشتر است
یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند است شاگرد اسبق خود در ذوب‌آهن را اینبار با پیراهن سرخ در کنار خود داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ