اگر فصل دوم مسی در پاری‌سن‌ژرمن بهتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد، چه؟ فقط او و وینیسیوس به رکورد 20 گل و 20 پاس گل در این فصل رسیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد، گرمایش جهانی طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۹۹ باعث افزایش ۲۲ هزار مورد قتل، ۱.۲ میلیون مورد خشونت شدید، ۲.۳ میلیون حمله و درگیری با خشونت متوسط به میانگین این نوع جنایات در آمریکا خواهد شد.
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
آمار نشان می‌دهد داوید دخیا، برنده دستکش طلای این فصل لیگ برتر، در حقیقت دهمین دروازه‌بان برتر لیگ بوده و منچستریونایتد با یک دروازه‌بان متوسط در لیگ سوم شده.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
انتشار آماری از GPS‌ های پیکان شرایط فوق‌العاده شرزود تمیروف را نشان می‌دهد!
تازه‌ترین آمارهای رسمی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد در 5 سال گذشته بیشتر از هزار مورد تیراندازی رخ داده است.
داده‌های سازمان ملل متحد که روز چهارشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که کشور هند در آمار جمعیتی تا اواسط سال ۲۰۲۳ به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان از چین پیشی می‌گبرد.
داده‌های سازمان ملل متحد که روز چهارشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که کشور هند در آمار جمعیتی تا اواسط سال ۲۰۲۳ به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان از چین پیشی می‌گبرد.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۶۸ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۳۷۹ هزار و ۴۹۹ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق ۶۵۵/۲۹۶ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
این آمار نشان می‌دهد اکنون روسیه بزرگترین دشمن آمریکا در غرب آسیا به شمار می‌رود.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
در روزهای نه چندان خوب استقلال آمار گلزنی مهاجمان این تیم بسیار مورد توجه است.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
یک بررسی آماری بر روی لوکا مودریچ، ستاره بزرگ فوتبال کرواسی، که فعالیت فوتبالی او بعد از 35 سالگی را شامل می‌شود از درخشش خارق‌العاده او در این سن و سال خبر می‌دهد.
این آمار از نیمه نخست به خوبی نشان می‌دهد که چرا فرانسه یک نیمه را با دو گل واگذار کرده است.
رکورد گلزنی در جام‌جهانی آماری را نشان می‌دهد که بعید است دیگر بازیکنی به نزدیکی آن هم برسد. لیونل مسی با ۱۱ گل که چندتای آن پنالتی بود، به رتبه هشتم رسیده است. ژوست فونتین در ۶بازی ۱۳گل زده یا ساندرو کوچیس در ۵بازی ۱۱گل!
در بیانیه شورای امنیت کشور آمده: بررسی‌ها نشان می‌دهد در نتیجه مجموع آشوبگری‌ها تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
آمار نشان می‌دهد که رئیسی کمتر از حسن روحانی مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و تمایل برای گفتگو با رئیس جمهوری پیشین ایران بیشتر بوده است.
بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همگاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.
آمار نشان می‌دهد در شروع فصل جدید آمار پر شدن صندلی‌های نوکمپ به 82 درصد رسیده که نسبت به فصل گذشته افزایشی قابل توجه دارد.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ