کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، می‌گوید رفتار و شخصیت لیونل مسی باعث شده که او همیشه بهترین بازیکن دنیا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستین تیو، مدافع سابق بارسا، معتقد است شریاط لیگ عربستان از لحاظ قدرت و رقابت برتری چشمگیری بر لیگ فوتبال آمریکا دارد.
کریستین، پسر آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، برای گرفتن سلفی با لیونل مسی دست به کار جالبی زد.
کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، در آستانه دربی برگشت دلامدونینا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با ستایش از دروازه‌بان روسونری او را قابل مقایسه با تیبو کورتوا دانست.
کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، می‌گوید دربی روسونری و اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اتفاق دلچسبی است چرا که یک دربی اضافی برای لذت‌بردن در اختیار هواداران می‌گذارد.
جیمی ردنپ سبک دفاع کریستین رومرو را در جریان شکست 4-3 تاتنهام مقابل لیورپول به شدت محکوم کرد.
گفته می شود ریچارلیسون و کریستین رومرو هر دو تهدید کرده بودند که اگر آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام بماند این باشگاه را ترک خواهند کرد.
کریستین ویری می‌گوید آنتونیو کونته، سرمربی اخراج شده تاتنهام، شخصیتی تندخو دارد و دائما با اطرافیانش درگیر می‌شود. ویری معتقد است به همین دلیل از اخراج او متعجب نشده است.
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.
در شبی که تاتنهام مقابل سیتی یه یک پیروزی مهم رسید، کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی سفیدها، با دریافت دو کارت زرد اخراج شد.
کریستین رومرو، مدافع فرانسوی، دلیل خوشحالی عجیبش جلوی صورت کیلیان امباپه را فاش کرد.
هواداران تاتنهام در جریان بازی این تیم مقابل استون‌ویلا، کریستین رومروی آرژانتینی، را که از ابتدا در ترکیب تیم‌شان حضور داشت به مناسبت قهرمانی‌اش در جام جهانی قطر به شدت تشویق کردند.
آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خود گفت که کریستین رومرو برای بازی مقابل استون ویلا آماده است و از اینکه یک قهرمان جهان در تیمش دارد، ابراز خوشحالی کرد.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
کریستین پولیسیچ، مهاجم تیم ملی آمریکا، مطمئن است که این تیم متحده می تواند مقابل انگلیس موفق ظاهر شود.
کریستین پولیسیچ، کاپیتان تیم ملی آمریکا، در مورد اهداف این تیم در جام جهانی قطر صحبت کرده است.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد، مدعی شد هواداران از این تیم حمایت می کنند.
کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ راضی است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، بابت شکست سنگین تیمش برابر سیتی ابراز تاسف کرد.
کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی، می‌گوید آماده است خودش را به گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی ثابت کند.
کریستین رومرو مدافع آرژانتینی آتالانتا که فصل گذشته به صورت قرضی در تاتنهام بازی می‌کرد، با قراردادی دائمی و مبلغ 50 میلیون یورو تا سال 2027 در این تیم ماندگار شد.
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.
کریستین رومرو، بازیکن تاتنهام، به دلیل کشیدن موی مارک کوکوریا، ستاره چلسی، در دیدار دیشب دو تیم با مجازات انضباطی مواجه نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ