اریک تن هاخ، پس از اینکه مارکوس رشفورد بهترین رکورد گلزنی‌اش در یک فصل را ثبت کرد گفته است که این بازیکن باز هم باید بیشتر گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
مربی منچستریونایتد پس از شکست برابر رئال، از وضعیت نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت که بر خلاف تابستان قبل، بازیکنانی که مد نظر دارند، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
ممانعت از عضویت کشورهای تحت تحریم در سند مقررات پذیرش عضو جدید در سازمان همکاری شانگهای آمده است
انتظار می‌رود مارکوس رشفورد برای بازی با چلسی به موقع آماده شود. او دو بازی قبلی شیاطین سرخ را از دست داده است.
تنظیم بازار کالاهای اساسی که معیشت مردم را تأمین می‌کند یکی از ضروریاتی است که خدشه در آن منجر به خطر افتادن امنیت جامعه می شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
اریک تن هاخ دو بازیکن از برایتون را برای تقویت خط میانی منچستریونایتد مدنظر دارد.
اریک تن‌هاخ معتقد است بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند، باید سطح انتظاراتش بالا باشد و برای قهرمانی بجنگد.
اریک تن‌هاخ به مدیران منچستریونایتد فشار می‌آورد تا در تابستان آینده فعالیت بیشتری در بازار نقل و انتقالات داشته باشند.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گویدتیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و جذب هافبک سطح بالا در روز آخر نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.
بر خلاف انتظارات خروج کریستیانو رونالدو از الدترافورد نه‌تنها به ضرر تن‌هاخ و تیمش نشده، بلکه منچستر را به بهترین فرم خود از ابتدای فصل رسانده است.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش ما این است ریل‌گذاری خوبی که در هندبال زنان آغاز شده، ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: ما گفتگو ها را هرگز ترک نکرده و در آینده نیز ترک نخواهیم کرد. طرف مقابل باید از زیاده خواهی دست بر دارد. تضمین ها در مذاکرات باید اطمینان بخش باشد. رفع تحریم ها باید معنادار و پایدار باشد. ادعاهای سیاسی درباره پادمان باید بسته شود. منبع: دانشجو
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
اینکه مانوئل فرناندز توسط ژوزه مورایس در چه پستی مورد استفاده قرار بگیرد، یکی از ابهامات ترکیب سپاهان در لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ