اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
کرمان میزبان پرورش اندام انتخابی تیم ملی جهانی شد
تماشای اتفاقاتی که پس از سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه باهنر کرمان در حال رقم خوردن بود، چیزی نبود که کسی دوست داشته باشد، ببیند.
بازیکنان مس کرمان پس از شکست برابر سپاهان و سقوط به دسته اول، لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری کردند.
پرسپولیس با ترکیبی نسبتا هجومی به دنبال پیروزی مقابل مس کرمان و صعود موقت به صدر جدول است.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
مدافع مس کرمان از انگیزه‌های تیمش برای نمایشی موفق و کسب جدال برابر هوادار تهران خبر می‌دهد.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
وحدت اولیه را فقط ما می‌دانیم که برای من خاطرات حسرت بار است. ما این لاله را خار کرده ایم و به پای مردم دارد خار می‌رود.
باشگاه استقلال به بهانه دیدار با مس کرمان در هفته هیجدهم بازی‌ها پوستر جالبی را طراحی کرده است.
میثم تیموری معتقد است مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و این تیم قطعا در نیم فصل دوم، گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
مس کرمان که فقط یک شکست خانگی از سال گذشته تا الان تجربه کرده به دنبال حفظ روند خوب خود در زمینش مقابل صنعت نفت است.
مهاجم مس کرمان می گوید از این به بعد به شکل ویژه ای از موقعیت‌های خود استفاده می کنند تا این تیم از شرایط نامساعد فاصله بگیرد.
مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می کند و می گوید هدفشان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان گه فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر در حضور هواداران رقم زد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان برابر مس کرمان نمایش خوبی نداشتند و تنها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ