کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاشوا کیمیش، کاپیتان بایرن مونیخ، می‌گوید حضور هری کین به درخشش دیگر بازیکنان این تیم هم کمک خواهند کرد.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
تهمت و افتراء و اتهام که باب شود، دیگر هیچ‌کس مصونیت نخواهد داشت. آن‌ها که چنین راه‌هایی را می‌گشایند و هموار می‌کنند، فقط به طرف مقابل خود آسیب نمی‌رسانند. مهار شتر اتهام که رها شد، در برابر هر خانه‌ای زانو خواهد زد. جوامع از همین طریق دچار سقوط کامل اخلاقی می‌شوند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که نهایت تلاش‌شان را برای جذب هری کین به کار بگیرند.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
منابع اسپانیایی نوشته اند که کارلو آنچلوتی از این بیم دارد که فصل 24-2023 را بدون مهاجم بزرگ شروع کنند که این خلاف وعده فلورنتینو پرز به او در جلسه ماه گذشته است.
اولیور کان، مدیر عامل بایرن مونیخ، مدعی شد مشکلی با پذیرش انتقادات اخیر نداشته است.
الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ می‎‌‌گوید تمرکز فعلی شاگردان توماس توخل روی قهرمانی در بوندسلیگا معطوف شده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رفراندوم درباره مسائل اساسی کشور است و زمانی که یکی از موضوعات و مسائل کلان کشور دچار چالش شود، رفراندوم برگزار می‌شود.
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
کیهان نوشت: آیا غرب به ویژه آمریکا واقعا از این توافق خوشحال است؟ به قطع و یقین می‌توان گفت «خیر»، غربی‌ها دروغ می‌گویند و از این توافق خوشحال نیستند، چون اصولا، «ایران هراسی»، مهم‌ترین سیاست و دستاویزی بوده که غرب با تکیه بر آن، تا توانسته است دلار از کشور‌های عربی دریافت کرده است.
کیهان نوشت: مذاکره ایران با عربستان، ذیل چراغ سبز آمریکا به ایران رخ نداده است. این در حالی است که طیف مدعی اصلاحات همچنان آمریکا را کدخدای! جهان قلمداد کرده و مدعی‌اند که بدون اجازه آمریکا نمی‌توان در سیاست خارجی به کوچک‌ترین اقدامی دست زد.
ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.
باید توجه داشت که آن پیام معروف منتسب به هویدا دربارۀ ثبات قیمت تخم‌مرغ یا خودکار جیبش در خلال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۶ فقط در برخی اقلام خاص مصداق داشته است وگرنه به‌طور کلی کاملاً نادرست است.
کیهان نوشت: زمان اینکه فقط در حرف و گفتگو اقدام پارلمان اروپا را «به نوعی شلیک به پای خود اروپا» تلقی و توصیه به «خویشتنداری» کنیم، گذشته است.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
در گردن این ساعت شنی، آغاز یک ستاره جدید پنهان است. ابر‌های غبار و گاز در این منطقه فقط در نور فروسرخ قابل مشاهده هستند. طول موج‌های فروسرخ، همان طول موج‌هایی هستند که تلسکوپ فضایی جیمز وب در آن‌ها تخصص دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، اذعان داشت هری کین جوایز تیمی را به فردی ترجیح می دهد.
عباس عبدی در توییتی به گزارش امروز کیهان واکنش نشان داد و نوشت: مدیر مسئول کیهان، پس از آن مصاحبه تند علیه برجام، فقط چند روز کافی بود تا او نیز به برجام سلام دهد.
عباس عبدی در توییتی به گزارش امروز کیهان واکنش نشان داد و نوشت: مدیر مسئول کیهان، پس از آن مصاحبه تند علیه برجام، فقط چند روز کافی بود تا او نیز به برجام سلام دهد.
استرالیا می‌تواند مشکلات عرضه جهانی گندم را کاهش دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ