میثم تیموری معتقد است مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و این تیم قطعا در نیم فصل دوم، گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
این غذا را به لیست دستورهای فوری اضافه کنید و مطمئن باشید وقت‌هایی به کارتان می‌آید که احساس می‌کنید هیچ پناهی ندارید!
دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب نخستین طلای کاروان ایران توسط سید محمد حسینی در تالو آغاز شد.
از سوغاتی‌های بسیار خوب و خوشمزه‌ای که در بسیاری از شهر‌های ایران وجود دارد انواع شیرینی و نان است و از میان آن‌ها قطاب جایگاه ویژه‌ای دارد. قطاب نوعی شیرینی خوشمزه و پرطرفدار است که در دو شهر کرمان و یزد و البته با دو سبک متفاوت درست می‌شود.
کامران قاسمپور با وجود مصدومیت و اخبار نگران کننده با عزمی جدی به دنبال تکمیل هت تریک طلایی خود در مسابقات جهانی است.
کامران قاسم‌پور کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم ایران مجددا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
خلعتبری معتقد است تصمیم کمک داور در صحنه اخراج بیرانوند درست بوده است.
علی اصغر مومنی درست مثل روزهای سرمربیگری مجتبی حسینی در مس کرمان،‌یک پنالتی به ضرر این تیم گرفت.
رئیسی گفت: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
کی‌روش: به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم؛ آن‌ها کارشان را درست انجام دادند!
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با توجه به اینکه دومین سال حضور در لیگ یک را سپری می‌کند عملکرد فوق‌العاده ای داشته است.
کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
علیدادی درباره فضای مجازی عنوان کرد: اکنون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که بیشتر میدان آن دست دشمن است، در کشور‌های اطراف ما هر که بخواهد وارد شود باید پول بدهد و سوال این است چطور ایرانی که تحریم است و با آن دشمنی دارند و حتی حاضر نیستند به بدترین بیماری‌های ما دارو بدهند، در این یک مورد تحریم نیستیم .
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش وارد فاز دوم مسابقات لیگ برتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ