سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی قلندیا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
جهاد اسلامی و حماس به تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان دادند.
حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
جنبش حماس، تحرکات صهیونیست‌ها در نزدیکی مصلی باب‌الرحمه در مسجدالأقصی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ