جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین، اعلام کرد: ما اشغالگران را در کمینی سخت گرفتار کردیم.
حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حکم دادگاه به اصطلاح عالی رژیم صهیونیستی در خصوص اخراج ساکنان منطقه مسافر یطا ، منعکس کننده ماهیت فاشیستی رژیم صهیونیستی است.
حماس بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد و خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و پایان اشغالگری شد.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای، موضع گیری اخیر شورای امنیت در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تقلیل گرایانه توصیف کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
حماس در بیانیه ای به عادی سازی در روابط یک کشور آفریقایی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش حماس از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض و اهانت اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی استقبال کرد و از این سازمان خواست برای توقف جنایت های تل آویو وارد عمل شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
امروز دوم نوامبر ۲۰۲۲ مصادف با صد و پنجمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور از سوی انگلیس در سال ۱۹۱۷ است، اعلامیه ای که فلسطینی ها آن را مقدمه اشغال فلسطین و شکل گیری رژیم صهیونیستی می دانند.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در بیست و دومین سالگرد انتفاضه دوم موسوم به انتفاضه مسجدالاقصی که در سال ۲۰۰۰ رخ داد، در بیانیه ای خواستار بسیج عمومی فلسطینی ها در حمایت از مسجدالاقصی شد.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد اخراج صهیونیست‌ها از غزه بیانیه ای صادر کرد.
جنبش حماس با رد بیانیه منتسب به این جنبش مبنی بر حمایت از تبادل سفرا بین ترکیه و اسرائیل، بر موضع ثابت خود در مخالفت با تمام انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ