جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
حماس به شهادت یکی از اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تحقیق درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست استقبال کرد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری های امروز در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری را تسلیت گفت.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ