ولودین گفت: «رژیم اوکراین همانند القاعده، جبهة النصرة و داعش خطرناک بوده و امنیت روسیه، اروپا و کل جهان را تهدید می‌کند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
اکنون برخی از دوستان ما همچون روسیه به همان چاله‌ای افتاده‌اند که چندی پیش چین به درون آن افتاد. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز دیروز در این رابطه گفت: به دوستان خودمان در روسیه عرض می‌کنم تکلیف ما با ادعا‌های غیرمستند و نخ‌نماشده اماراتی‌ها درخصوص جزایر ایرانی مشخص است، اما مواضع نامربوط علیه ایران در مسکو به نفع روابط فیمابین نیست. حمایت‌های ایران از مسکو مشروط است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بازدید از نمایشگاه انجمن «ایده‌های قوی برای زمان جدید» روی صفحه مانیتور لمسی تولید داخل چهره‌ای کشید و آن را امضا کرد.
ولودین گفت: «رژیم اوکراین همانند القاعده، جبهة النصرة و داعش خطرناک بوده و امنیت روسیه، اروپا و کل جهان را تهدید می‌کند».
امیر قلعه نویی در آخرین تمرین تیم ملی با چهره‌ای متفاوت نسبت به تمرین ریکاوری پس از مصاف با روسیه دیده می‌شود.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید با توجه به اینکه آمریکا درصدد شکست دادن روسیه است، مسکو هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه توانمندی هسته‌ای ناتو را مدنظر قرار دهد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه بر این باور است که کی‌یف به عنوان بخشی از کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، چاره‌ای ندارد جز اینکه مردم اوکراین را به قتلگاه بفرستد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این کشور جز تسلیم شدن مقابل خواسته غرب برای تحریم دوست دیرینه‌ این کشور یعنی روسیه، دیگر هیچ چاره‌ای نخواهد داشت.
سفیر روسیه در استونی می‌گوید که مقامات این کشور هیچ چاره‌ای برای مسکو نگذاشتند جز کاهش سطح روابط دیپلماتیک!
وزیر انرژی قطر معتقد است علی رغم آنکه اتحادیه اروپا در تلاش برای جایگزین کردن واردات گاز از اروپاست اما در نهایت مجبور است دوباره به سمت روس‌ها بازگردد.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: البته، ممکن است این یک روند طولانی باشد. مسکو چاره‌ای جز مداخله در فوریه برای دفاع از جمهوری‌های دونباس یعنی دونتسک و لوهانسک - که به همراه بسیاری از مناطق خرسون و زاپوریژیا به الحاق به روسیه رای داده‌اند، نداشت. این مناطق جدید یک دستاورد بزرگ برای روسیه است. حتی پتر کبیر به دنبال دسترسی به دریای آزوف بود.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در توییتی خبر داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است درباره پیش‌نویس قطعنامه تحت عنوان «توافقنامه پادمانی ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اقدام کند. وی افزود: توافقی رو متن نیست. (لذا) چاره‌ای جز رای‌گیری نیست.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و تیره شدن روابط غرب با روسیه به دلیل جنگ با اوکراین، آمریکا می‌خواهد پرونده اتمی ایران را با توافق ببنند تا تمرکز خود را بر جنگ روسیه و اوکراین معطوف کند.
فرض کنیم اصلا چیزی به نام برجام وجود ندارد و تحریم‌ها ماندنی است و از بین نمی‌رود. در چنین شرایطی چاره‌ای جز پیداکردن راه‌های بومی و غیرجهانی باقی نمی‌ماند. حداقل، این است که اقتصاد را با شرقی‌ها (چین و روسیه) و همسایگان ببندیم.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار علاقه دارد از خود چهره‌ای مقتدر و بدون هیچ استرس و یا تزلزلی نشان دهد. کشورهای غربی به خوبی با این چهره آشنایی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ