وزیر انرژی قطر معتقد است علی رغم آنکه اتحادیه اروپا در تلاش برای جایگزین کردن واردات گاز از اروپاست اما در نهایت مجبور است دوباره به سمت روس‌ها بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های لیگ ستارگان قطر خود را آماده سفر به کشورهای مختلف اروپایی می‌کنند.
بازیکن تیم فوتبال السد می‌گوید حضور در فوتبال قطر به پیشرفت او کمک قابل توجهی خواهد کرد.
وزیر خارجه عربستان امروز با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه انگلیس و قطر درباره تحولات سودان رایزنی کرد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه با بیان اینکه این تیم قطعا از لیگ ستارگان قطر سقوط نمی‌کند، گفت: من از ایران و اروپا پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم در قطر بمانم.
قطر اعلام کرد که محدودیت‌های تبعیض‌آمیز اتحادیه اروپا علیه این کشور قبل از پایان تحقیقات درباره فساد، بر همکاری‌ های دوجانبه و گفتگوهای جاری در مورد بحران انرژی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یازدهمین تقابل نمایندگانی از قاره اروپا و آمریکای لاتین است که آمار نشان می‌دهد آمریکایی ها برتر بوده اند.
دولت قطر در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با فساد در پارلمان اروپا و اتهام رشوه به «ایوا کایلی» معاون رئیس پارلمان اروپا را به شدت تکذیب کرد.
قاضی بلژیکی روز چهارشنبه درباره اینکه آیا خانم کایلی و ۳ متهم دیگر را همچنان در بازداشت نگه دارد یا خیر، تصمیم خواهد گرفت. از آنجا که خانم کایلی بازداشت شده است، نشان می‌دهد که او دیگر مصونیت پارلمانی ندارد.
معاون رئیس پارلمان اروپا که به اتهام فساد مالی در پرونده تحقیقات مرتبط با ادعای لابی غیرقانونی قطر برای کسب امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، بازداشت شده بود، از سمتش تعلیق شد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، فاش کرد که او علاقه زیادی به حضور در النصر ندارد.
سفیر اتحادیه اروپا در دوحه امیدوار است تماشاگران اروپایی با احترام به قوانین و مقررات کشور میزبان از تماشای جام جهانی در قطر لذت ببرند.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
یک مسئول قطری با اشاره به هجمه ها علیه دوحه در زمینه برگزاری جام جهانی، تاکید کرد که قطر به خاطر اینکه عرب و مسلمان است در معرض حملات نژادپرستانه قرار دارد.
وزیر انرژی قطر پیشنهاد اروپایی‌ها برای تعیین سقف قیمت گاز طبیعی را «ریاکارانه» خواند.
بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا که روز چهارشنبه فرانسه را به مقصد این قطر ترک کرده، به یک هتل شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده است.
مالک بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
مالک بزرگترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
مقامات امارات متحده عربی و قطر اظهارات اخیر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که اروپا را باغ و جهان را جنگل تشبیه کرده بود، نژادپرستانه توصیف کردند.
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای اروپا سه شنبه هفته جاری عازم قطر خواهد شد.
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای اروپا سه شنبه هفته جاری عازم قطر خواهد شد.
خامس رودریگز از بازی در الریان قطر خسته شده و دوست دارد به فوتبال اروپا برگردد. او امروز خودش را به باشگاه والنسیا پیشنهاد کرد.
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر به خبر ارسال پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ