سفیر روسیه در استونی می‌گوید که مقامات این کشور هیچ چاره‌ای برای مسکو نگذاشتند جز کاهش سطح روابط دیپلماتیک!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد برگزاری هر نوع نشستی درباره صلح اوکراین بدون مشارکت مسکو هیچ ارزشی نخواهد داشت.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه گفتگو‌های راهبردی روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو و طرح ادعا درباره جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های کلامی با وزارت دفاع روسیه مدعی شد که هیچ تهدید امنیتی قریب‌الوقوعی برای توجیه حمله همه‌جانبه مسکو به کی‌یف وجود نداشت!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های اخیر با وزیر دفاع روسیه گفت که یگان تحت فرماندهی وی هیچ قراردادی جهت همکاری با این وزارت‌خانه به عنوان زیرمجموعه امضا نخواهد کرد.
رییس‌جمهور روسیه امروز در مراسمی تأکید کرد: هیچ شکی نیست که مسکو پیروز خواهد شد.
رئیس سرویس اطلاعات آلمان می‌گوید که در حکمرانی رئیس جمهور روسیه هیچ ضعفی وجود نداشته و هیچ شکافی در این نظام حکومتی مسکو دیده نمی‌شود.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو قصد دشمنی با هیچ کشوری را ندارد اما مجبور است به جنگی که به آن تحمیل شده، پاسخ دهد.
وزیر خارجه در ارزیابی از روابط ایران و روسیه و این که چه موضوعاتی در دیدار با همتای روسی اش باید مورد گفت و گو قرار گیرد؟ گفت: ارزیابی مناسبات تهران و مسکو به ویژه در یک سال و نیم گذشته ارزیابی مثبتی است . حجم تبادل تجاری ما در یک و نیم سال گذشته به بیش از ۳.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: حکم دادگاه بین‌المللی کیفری برای دستگیری پوتین و لووا-بلوا از نظر قانونی باطل است، زیرا روسیه عضو اساسنامه رم نیست و هیچ تعهدی بر اساس آن ندارد و همچنین با دیوان کیفری بین‌المللی همکاری نمی‌کند.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که باتوجه به موضع کی‌یف، مسکو در حال حاضر هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین نمی‌بیند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید با توجه به اینکه آمریکا درصدد شکست دادن روسیه است، مسکو هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه توانمندی هسته‌ای ناتو را مدنظر قرار دهد.
رئیس سازمان اطلاعات روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: مسکو هیچ تضمین امنیتی به «بایدن» در سفر دیروز وی به اوکراین نداده بود.
قهرمان‌پور در پاسخ به این سوال که تلاش‌های غرب برای هزینه‌دار کردن روابط تهران و مسکو را چقدر باید جدی بگیریم؟ در این رابطه چقدر می‌توانیم به روسیه اعتماد داشته باشیم؟ در صورت افزایش فشار‌ها چقدر احتمال دور زدن ایران توسط مسکو وجود دارد، گفت: در اینکه این فشار‌ها جدی است، هیچ تردیدی نیست. در واقع بعضی نظریه‌پرداز‌ها که از ظهور جنگ سرد جدید حرف می‌زنند، حتی مساله را فراتر از فشار سیاسی می‌دانند. بلکه معتقدند جنگ نانوشته جدیدی شروع شده و دو طرف کاملا در این جنگ جدی هستند.
سخنگوی کرملین می‌گوید مادامی که مذاکره با مسکو در قانون اوکراین ممنوع باشد، روسیه هیچ دورنمایی برای مذاکرات صلح با کی‌یف نمی‌بیند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از توسعه همکاری ها بین این کشور و آسیا به عنوان کابوس سیاسی اقتصادی غرب یاد کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اتهامات مبنی بر ادعای استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که این ادعا هیچ ربطی به همکاری برای احیای برجام ندارد.
وزارت خارجه روسیه با انتقاد صریح از طرح تشکیل دادگاه علیه روسیه، گفت که هرگونه محکمه‌ای که غرب برای تحقیق درباره اقدامات روسیه در اوکراین تشکیل دهد، هیچ صلاحیت قضایی ندارد.
معاون نخست‌وزیر روسیه با تأکید بر افزایش حجم تبادلات تجاری بین چین و روسیه تأکید کرد این دو کشور درتلاشند در تبادلات انرژی از ارزهای ملی یکدیگر استفاده کنند.
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو برای مذاکره با اوکراین هیچ پیش شرطی ندارد ولی با آمریکا در این خصوص مذاکره نمی کند.
«آناتولی آنتونف» تأکید کرد که دیپلمات ها و سیاستمداران روسیه هر کاری می کنند تا از وقوع جنگ هسته ای جلوگیری کنند چرا که این جنگ هیچ برنده ای ندارد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید هدف از همکاری و توافق‌های دوجانبه مسکو و پکن، تسلط بر جهان نیست و این آمریکاست که در عرصه بین‌المللی اقدامات تحریک‌آمیز و ثبات‌زدا دارد.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ