رونالدو به این ترتیب با پیشی گرفتن از مسی که در مدت زمان مشابه ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت به صدر فهرست فوربس صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکنون که دامنه تحریم‌های آمریکا، کشورهای بسیاری را هدف قرار داده است کشورهای تحریم‌شده ایران و ونزوئلا با راهکارهای ابتکاری توانسته‌اند تجارت خارجی خود را سامان دهند.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.
پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
اودیون ایگالو، بازیکن سابق الهلال، به صراحت توضیح داد که چرا بسیاری از بازیکنان به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کنند.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
۴۰ هزار یورو باقیمانده پرسپولیس هنوز به حساب رادو ننشسته است.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در واکنش به شایعه جدایی فدریکو کیه‌زا، اعلام کرد هیچ بازیکن غیرقابل انتقالی وجود ندارد.
بی‌برقی، افزایش قیمتها و سقوط ارزش پول مردم را در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی در یمن به خیابانها کشاند.
یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
احتمال دارد فدریکو کیه‌زا به نیوکسل ملحق شود و در این تیم هم‌بازی ساندرو تونالی، هافبک سابق میلان شود.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
بارسلونا با یک تکنیک جالب می تواند از انتقال 5 بازیکن سابق خود پول خوبی به جیب بزند.
پروفسور حوزه رهبری عمومی معتقد است که رفاه یک مقصد نیست بلکه پروژه ای می باشد که بر چهار پایه استوار است: ایمان، خانواده، دوستان و کار.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم هفته‌های آینده شاهد آزادسازی منابع ایران در کشورهای مثل کره جنوبی و مانند آن باشیم.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
دیدار بین تیم‌های سویا و رم در فینال لیگ اروپا به طرز عجیبی طولانی شد.
رسانه‌ها می‌گویند رونالدو هنوز تصمیمی برای پذیرفتن پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم سعودی «النصر» نگرفته است.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
مرندی گفت: آمریکا تمام تلاش خود را برای خفه کردن ایران به کار می‌گیرد. این کشور رسانه‌های فارسی زبان متعددی در اختیار دارد و به همراه متحدان اروپایی و عربستان سعودی پول زیادی را علیه ایران هزینه می‌کنند.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ