اودیون ایگالو، بازیکن سابق الهلال، به صراحت توضیح داد که چرا بسیاری از بازیکنان به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
پیروزی ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته‌ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
تیم پلیسی در سردخانه بیمارستان با جسد دختر ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که براثر آنژیوگرافی فوت کرده بود. بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که دختر نوجوان با بیماری قلبی برای اقدامات درمانی با اعضای خانواده خود از آمل به این بیمارستان آمده، اما براثر آنژیوگرافی فوت کرده است!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.
آزمایش ساده‌ای وجود دارد که می‌تواند به پیش‌بینی بیماری آلزایمر کمک کند.
جویدن غذا ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد، اما تاثیرات فراوانی بر عملکرد بدن می‌گذارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید قطعنامه ضدایرانی پارسال شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشتباهی غیرمسئولانه بود که جبران آن به این سادگی نیست.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فولاد سازمان‌دهی شده دفاع می‌کند و بردن این تیم ساده نیست.
روت سانچز-براگادو (Rut Sánchez-Bragado) می‌گوید: انجام مطالعاتی که نشان می‌دهد کدام گونه از گندم با شرایط مختلف محیطی، به خصوص تغییرات آب و هوایی بهترین سازگاری را دارد، حائز اهمیت است. مطالعه گذشته می‌تواند ایده‌ای از تکامل کشت گندم در طول هزاران سال از زمان ظهور کشاورزی در بین النهرین باستان به ما بدهد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
مصرف چهار گرم سیر خام - معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است - به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کند.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
تخمه آفتابگردان یکی از بهترین منابع گیاهی ویتامین B ۵ است. شما می‌توانید ۲۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده این ویتامین را تنها از ده گرم مغز تخمه دریافت کنید.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.
منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ