پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بولسونارو می گوید قصد دارد در ماه مارس برای رهبری مخالفان به برزیل بازگردد.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
برزیل از تخلیه کامل اردوگاه هواداران «بولسونارو» در برازیلیا پس از ۲ ماه خبر داد.
رئیس جمهور پیشین برزیل با انتشار عکسی از تخت بیمارستان خود در شهر اورلاندو، از هوادارنش به دلیل دعاهایشان تشکر کرد.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
رسانه های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور سابق این کشور در بیمارستانی در ایالت فلوریدا آمریکا خبر دادند.
رسانه ها اعلام کردند که پلیس و نیروهای امنیتی در حال برچیدن چادرهای هواداران «بولسونارو» در این کشور هستند و این در حالیست که ۴۶ تَن تا کنون در برزیلیا در جریان این حوادث زخمی شده اند.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
رئیس‌جمهور سابق برزیل در هفته‌های اخیر که پس از شکست انتخاباتی راهی آمریکا شده، حمله و هجوم هوادارانش به مراکز حکومتی این کشور را محکوم کرد.
هواداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری سابق برزیل روز یکشنبه به ساختمان‌های کنگره ملی (پارلمان)، دیوان عالی و کاخ ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
صدها تن از هواداران بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل به کنگره این کشور حمله کردند و همزمان در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری و دادگاه عالی تجمع کردند.
رویترز خبر داد که طرفداران بولسونارو، به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و کنگره ملی این کشور حمله کرده و وارد آنها شده اند.
حامیان رئیس جمهور در شرف برکناری برزیل پس از شکست وی در انتخابات، با یورش به مقر پلیس خواستار مداخله نظامی شدند!
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
کامیون داران برزیلی در اعتراض به شکست بولسونارو در انتخابات جاده ها را مسدود کردند.
میشل رینالدو در حالی که تی‌شرتی منقش به پرچم اسرائیل به تن کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
ژایر بولسونارو با به دست آوردن ۴۹.۱۹ درصد آرا، نخستین رئیس جمهور برزیل شد که نتوانست برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود. از بولسونارو با عنوان ترامپ برزیل نیز یاد میشده است.
لولا دا سیلوا در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برزیل در مقابل ژائیر بولسونارو به پیروزی دست یافت.
«ایناسیو لولا داسیلوا» سیاستمدار کهنه کار ۷۶ ساله برزیل و ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری فعلی این کشور، موفق به کسب حدنصاب لازم برای پیروزی در دور نخست نشدند و دور دوم انتخابات با رقابت این دو نامزد کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.
گزارش های اولیه از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری برزیل از رقابت تنگاتنگ لولا داسیلوا و ژائیر بولسونارو در این انتخابات حکایت دارد.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.
درگیری بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل و محافظانش با یک فعال فضای مجازی با واکنش گسترده رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. این فعال فضای مجازی در حالی که رئیس جمهوری قصد پیاده شدن از خودرو را داشت، اظهاراتی را علیه او مطرح کرد که با برخورد فیزیکی رئیس جمهوری و تیم همراهش مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ