فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
کابین بائوجون یوئه یه برای این رده قیمتی شرایط بسیار ایده آلی دارد. حضور فناورانه‌ها شامل دو نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه بسیار جذاب به نظر می‌رسد. کیفیت مواد اولیه جزئیات کابین نیز کاملا قابل قبول است.
بنا به اطلاعات رسیده هم‌اکنون حدود ۲۰۰ قلم دارو با کمبود مواجه است که بر روند درمان بیماران تأثیر مستقیم دارد. این درحالی است که به واردکنندگان مواد اولیه دارو ارز ۲۸۵۰۰ تومانی داده می‌شود که آن را نیز به سختی تهیه می‌کنند. آن‌ها همچنین مجبور هستند برای تهیه مواد بسته‌بندی دارو نیز از دلار آزاد استفاده کنند که روی نرخ تمام‌شده دارو تأثیر دارد.
جمع ازدواج‌های زیر ۱۵ سال در ۴ فصل منتهی به ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که در این یک سال ۲۷ هزار و ۴۴۸ دختر زیر ۱۵ سال در ایران ازدواج کرده‌اند. براساس اطلاعات این جدول آمار ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به تابستان همان سال ۹۳۳ مورد افزایش یافته است. همچنین در بازه سنی ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دختر بیشتر نسبت به فصل گذشته یعنی تابستان ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
وزارت اطلاعات: جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نامه فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضا؛ منتشرکنندگان خارجی و تأییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی و بعدی را نیز ندارند. دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی‌کنند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فرمول محاسبه تعیین شده از سوی کارگروه مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌عنوان پایه برای یک سال به علاوه مبلغ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلومتر در هر روز تعیین شده است، می‌گوید: «این ارقام حداکثر نیز متناسب با مسافت خواهد بود؛ بنابراین مبالغ اعلامی از طرف تاکسیرانی و فرمانداری به‌صورت مکتوب مورد اعتراض واقع شده و طبق اطلاعاتی که به ما داده‌اند، قرار شده به سرعت بازنگری شود.»
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.
پورمختار گفت: گرچه هنوز متن پیشنهاد اروپا برای احیای برجام منتشر نشده اما می شود پیش بینی کرد که این پیشنهاد بیشتر در راستای منافع آمریکا و اروپا است. البته مذاکره کنندگان ایرانی نیز اطلاعاتی درباره گفتگوهای برجامی منتشر نمی کنند که همین مسئله مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، صاحب نظران و نمایندگان مجلس قرار دارد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه سه عامل انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه های غیرمتعارف را دلایل اصلی ریزش بورس عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اصلاً از شرایط تیم امید راضی نیستم و با این تیم نصفه و نیمه هیچ کاری نمی‌توان کرد.
روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ