رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نامه فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضا؛ منتشرکنندگان خارجی و تأییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی و بعدی را نیز ندارند. دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست فرشاد فرجی برای رضایت نامه را تکذیب کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران نامه منتسب به این نهاد در خصوص استعلام باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتور برای سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی را تکذیب کرد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر ارسال نامه محرمانه از سوی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیسی را تکذیب کرد.
علی مطهری به رییس صداوسیما نامه نوشت و سخنان منتسب به امام خمینی (س) در یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.
نیمه اول دیدار استقلال و ملوان با دو صحنه بحث برانگیز داوری همراه بود.
در حالی که آخر هفته گذشته همه ماجرای نامه وزیر نفت برای تعطیلی تهران در دو روز ابتدای هفته قویا تکذیب می‌کردند، اما روز شنبه با اعلام استانداری تهران ادارات پایتخت تعطیل شد.
فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
عباس عبدی به تکذیب نامه نمایندگان مجلس دریاره اعتراضات واکنش نشان داد.
یکی از نزدیکان تیم ملی که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: اصلا و ابدا این خبر صحت ندارد
یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
فدراسیون فوتبال رسما ارسال نامه تذکرآمیز به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون از سوی کمیته بدوی را تکذیب کرد.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه ارزش‌گذاری سهام سرخابی‌ها طی امروز یا فردا نهایی می‌شود، گفت: تا پایان بهمن ماه درج نماد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می شود.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ