30 کشور نامه اعتراض‌آمیزی به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به دلیل تصمیم حضور ورزشکاران روسی در المپیک 2024 ارسال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
نفر سوم وزن 97 کیلوگرم جام تختی دلیل حضورش در مسابقات دسته اول را امرار معاش از طریق کشتی اعلام کرد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، برای دریافت ویزا و سفر به مکه مکرمه راهی سفارت عربستان شده بود.
نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی عربستان در چند هفته گذشته بعد از رفتن رنار فرانسوی مطرح شد.
لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت همسترینگ قطعا فینال کوپا دل ری را از دست می دهد و احتمال حضورش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی نیز بسیار اندک است.
فیل جایلز، مدیر فوتبال برنتفورد، به شایعات اخیر در مورد هدف این باشگاه از جذب پسر دیوید بکام واکنش نشان داد.
دروازه‌بان استقلال در روز تعطیلی تمرینات به مرکز ملی فوتبال رفت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت، که 6 بازیکن مهم این تیم به دلایل مختلف حضور ندارند.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنان به دلیل وقفه‌ها چندین دوره بدنسازی کردند و خستگی در بدن آنها باقی مانده است.
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.
اهدای سلول‌ بنیادی توسط ویلی اوربان، مدافع لایپزیش، تردیدهایی را پیرامون حضور این بازیکن در دیدار فردا مقابل یونیون برلین، ایجاد کرده است.
احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال کمرنگ شده است
وضعیت سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت برای حضور در بازی برابر پرسپولیس نامشخص است.
مهاجم تیم ملی ژاپن به دلیل مصدومیتی که دارد ممکن است بازی با کرواسی را از دست بدهد.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز به دادگاه رفت تا به شکایت یکی از مشاوران پیشین هیات مدیره باشگاه رسیدگی کند.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
ساعاتی پیش سه نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که معرفی کرده‌اند، در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ