با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
سرمربی تیم ستارگان سرخ تهران به دلیل درگیری با داور در بازی لیگ دسته دوم، 24 ماه از حضور در میادین محروم شد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن ایران به دلیل دو کارته بودن امکان حضور در بازی مقابل ژاپن را نخواهند داشت.
سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر خاطرات جالب توجهی از دوران حضور در لیگ یونان دارد.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
ورزشگاه پاس قوامین به چند دلیل در سال‌های گذشته مجوز برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر را ندارد.
دربی استان کرمان به دلیل آنچه مشکلات گیت‌های ورودی و حواشی دو هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور به دلیل مصدومیت در مسابقه تدارکاتی این تیم حضور نداشتند.
دو ستاره استقلال در تمرین امروز آبی‌ها با کسب اجازه از ساپینتو حضور پیدا نکردند.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل نفت آبادان که برای ادامه حضور این تیم در جمع مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحاتی درباره اتفاقات چند روز اخیر تیمش داد.
رامین رضائیان پس از هجده حضور پیاپی در ترکیب سپاهان به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در مصاف برابر فولاد خوزستان همراهی کند.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
علی علیزاده و استنلی کی‌روش به دلیل محرومیت فرصت حضور در دربی کرمان را به دست نیاوردند.
دو بازیکن اسنوکرجهان به دلیل اتهام شرط‌بندی از حضور در مسابقات حرفه‌ای‌ها محروم شدند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
مورایس سرمربی تیم سپاهان شب گذشته با حضور در استادیوم آزادی بازی دو تیم پرسپولیس – فولاد را از نزدیک تماشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ