درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که هفته هاست با پی اس جی دچار تنش و اختلاف شده، اولین کسی بود که انتقال عثمان دمبله را با پیامی خاص تبریک گفت.
سایت فدراسیون فوتبال با روشی متفاوت تولد سارا شیربیگی، ستاره فوتسال ایران را تبریک گفت.
یک عضو شورای شهر تهران می گوید:‌ همه قراردادها، مزایده ها و مناقصات که با منافع عمومی مردم در ارتباط است طبق قانون باید در سامانه شفافیت قرار بگیرد و نباید محرمانه تلقی شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صمت را تبریک گفت.
تبریز- تالار فرش موزه شهر تبریز، خانه امن و زیبای قالی‌های منحصر به فردی است که قصه های فراوانی در دل خود دارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز روز زیارتی خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.
تبریز - فرهاد فخیم، کاپیتان و ستاره محبوب مس سونگون، به این تیم برگشت.
تبریز - بسکتبالیست تبریزی با انتقاد از نبود خانه بسکتبال مستقل در شهر تبریز، گفت: تأسیس خانه بسکتبال تمام وقت برای تبریز ضروری است.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
زردپوشان اصفهانی برای حفظ رتبه نخست به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند و سرخپوشان هم با پیروزی در خانه فرصت صعود به رتبه پنجم را پیدا می‌کنند.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
صفحه تیم ملی آرژانتین با نشر این ویدئو نوشت: متشکرم بابا لیونل! باارزش‌ترین هدیه مثل قبل در خانه است؛ به همه مردم آرژانتین تبریک می‌گوییم!
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.
فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا، از نزدیک نظاره‌گر بازی لاروخا برابر کاستاریکا بود و پس از برتری 7-0 اسپانیا به رختکن تیم رفت تا به بازیکنان تبریک بگوید. او پیراهن گاوی را نیز به خانه برد.
تبریز- مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت پروژه مهم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز را تشریح کرد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران به دنبال سومین قهرمانی خود در آسیا خواهد بود.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
تیم ذوب آهن رو گذشته یک جلسه تمرینی را در تبریز انجام داد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ