شرکت واگن‌سازی تهران موفق به بازسازی و تعمیر اساسی ۱۴۷ واگن از قطارهای شبکه مترو پایتخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌ دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.
صفحات OLED با استفاده از فرایندی موسوم به «تاب‌کاری لیزر اگزایمر» (ELA) تولید می‌شوند. در این فرایند لایه‌ای از سیلیکون آمورفوس با استفاده از یک لیزر پالسی به سیلیکون پلی‌کریستالین تبدیل می‌شود تا ارتباطات رسانای میکروسکوپی شکل بگیرند. این ارتباطات همه پیکسل‌های نمایشگر را به یکدیگر وصل می‌کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعمیر و تجهیز ۳۰۹ مدرسه عادی دولتی استان در طرح شهید عجمیان خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با بهره‌گیری از فناوری بومی و توانمندی متخصصان داخلی، زمینه را برای تعمیر و بازسازی توپی‌های سنگین شیرآلات نفت وگاز فراهم کرده است.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که مصلحت عمومی اساسا چیست؟ تصریح کرد: در فلسفه قانون و سیاسی در این مورد صحبت شده است. به این بحث‌ها خیلی پرداخته نشده است و باید این‌ها تحقیق شود. مصلحت عمومی چه نسبتی با مصلحت اشخاص دارد؟ ایا مصلحت عمومی جمع نظر افراد است یا به واقع مصلحت عموم است؟ ایا منفعت فقط مادی است یا امور ارزشی و معنوی هم نفع هستند؟ در جمهوری اسلامی تردید نداریم امور ارزشی و معنوی در امور مادی دخیل است.
تاثیر مثبت حمایت چین از ایران که در محاصره غرب قرار گرفته امری آشکار است. با این وجود، باید توجه داشت که اساسا ممکن است مشکلات کنونی ایران با تعمیق روابط با چین و روسیه حل نشود.
رکاب‌زن پیست ایران گفت: دوچرخه‌سواری به یک کشتی به گِل نشسته تبدیل شده است و مشکلات اساسی دارد که رییس جدید باید در وهله اول آنها را حل کند.
فرماندار ایالت ساکسونی آلمان خواستار تعمیر خطوط لوله نورداستریم شد و گفت که این کار خیلی ارزان‌تر از خرید گاز مایع طبیعی است.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
در حالی که روزنامه کیهان در دولت حسن روحانی از مخالف‌های جدی ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی بود و با تعبیر «دلار جهانگیری» به دولت قبل حمله می‌کرد، از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی مبنی بر تامین ارز کالاهای اساسی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تمام‌قد حمایت کرده است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، اساس بر آن است که مردم در جریان گردش اطلاعات قرار گیرند، گفت: در قانون اساسی و قوانین موضوعه مقرر شده که مردم باید در جریان قرارداد‌ها و پیمان‌ها و نیز فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی قرار گیرند، مگر آن مواردی که به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) احتمال سوء استفاده دشمن از آن‌ها وجود دارد.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: آمادگی داریم تا در زمینه انجام ۱۰ هزار مگاوات تعمیرات نیروگاهی در این کشور فعالیت کرده و برای تعمیرات اقدام کنیم.
باهنر گفت: اصولا بحث ارشاد با امکانات فیزیکی و سخت افزاری اصلا مفهوم ندارد. به تعبیر درست، مسئله ارشاد با سخت افزاری، بگیر و ببند و برخورد فیزیکی حل نمی‌شود؛ جنس ارشاد اساسا نرم افزاری، مذاکره، تعامل و گفتگو است.
تعمیرات اساسی سه واحد عملیاتی پالایشگاه نفت اصفهان برای نخستین بار در کشور به‌منظور استفاده بهینه‌ از زمان به‌صورت هم‌زمان آغاز شد.
تور دروازه استادیوم شهید وطنی قائمشهر به روش سنتی تعمیر شد.
بر اساس گزارش‌ها، تعمیر و نگهداری ۹ راکتور هسته‌ای در فرانسه به دلیل اعتصاب به تعویق افتاد.
رئیس جمهور عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور فقید این کشور تاکید کرد که باید گفتگوی جدی میان بغداد و اقلیم کردستان عراق بر اساس مبانی قانون اساسی شروع شود.
معاون گردشگری کشور گفت: تعمیق شناخت دو کشور ایران و هند بر اساس توسعه تعاملات گردشگری با پیشنهاد تشکیل بسته عملیاتی هدفمند متشکل از اقدامات اجرایی بخش دولتی و خصوصی در دستور کار قرار دارد.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ