یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز اگر جریانات مخالف انقلاب با یک دستمایه قوی اعتقادی و اندیشه‌ای به میدان بیاید، می‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم؛ لذا از اکنون باید تلاش کنیم طوری با افکار ضد دین در محیط دانشگاه مقابله کنیم که منجر به ایجاد یک تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی شود.
مدیرعامل شمس آذر می‌گوید اگر سایپا در پرونده شکایت از بازیکن متخلف آنها محق است باید اجازه بدهند حریف‌شان به لیگ برتر بیاید!
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف‌های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدار‌های زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، پیش از پاسخ دادن به پیشنهاد تمدید قراردادش منتظر مشخص شدن تکلیف بازگشت لیونل مسی است.
دادستان گلستان: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.
علی فراقی گفت: دخالت دولت در بازار سرمایه با تغییر عوامل بنیادی همیشه مانع شکل گیری روندهای صعودی است.
زلزله تهران می‌تواند یک وقوع بحرانی برای ایران باشد. زیرا تهران برای مواجهه با زلزله آماده نیست.
اگر می‌خواهید پنیر پیتزای شما مانند پیتزا‌های بیرونی کش بیاید، از پنیر یخ زده استفاده نکنید. پنیر را از یک ساعت قبل از فریزر خارج کنید تا یخش باز شود.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: باید پیگیری حقوقی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را حتی اگر ۱۰۰ سال هم طول بکشد، ادامه دهیم، زیرا نفس این پیگیری موضوعیت دارد.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
ما در تهران بازی می‌کنیم و دوست داریم برابر هوادارانمان بازی کنیم. اگر ورزشگاه شرایط بازی ندارد چرا بازی را در این محل برگزار می‌کنند؟
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.
مدیر ورزشی پی اس جی به سرخیو راموس گفته است که ممکن است با آمدن یک مدافع جدید، جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.
کریمی قدوسی گفت: ملت ایران از این دولت انتظار دارد که اگر توافقی انجام داد مانند توافق قبلی نباشد که رئیس جمهور آمریکا بیاید و همه چیز را از بین ببرد و چیزی دست ملت ایران نباشد، در نتیجه این خواسته جزو خطوط قرمزی بوده که این‌ها به آن عمل کردند.
هم زمان با عید سعید فطر، با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با همکاری و هم‌دلی کارکنان، صادرات اتوبوس آتروس بنز از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل، به ترکمنستان آغاز شد.
«ژائو لیجیان»، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: «اگر پلوسی به تایوان بیاید، به مفهوم مداخله آشکار در امور داخلی چین خواهد بود و عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت».
من فکر می‌کردم اگر ظریف بیاید و تاییدصلاحیت بشود یا نشود، قطبیدگی ایجاد می‌کند و اگر رأی بیاورد یا نیاورد، باز هم قطبیدگی ایجاد می‌کند؛ براساس همین، آمدنم به هر شکلی را باعث باخت کشور می‌دیدم. [حضورم در انتخابات] در دو شکل باعث برد من می‌شد؛ یکی شورای نگهبان مرا رد می‌کرد و دیگری اینکه رأی نمی‌آوردم؛ این دو شکل را بینی و بین‌الله برای خودم برد می‌دانستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ