سرمربی استقلال خوزستان شایعات حول گزینه بودنش برای فولاد خوزستان را رد کرد و مدعی شد که تمرکزش را روی موفقیت با آبی‌پوشان در ادامه فصل قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
سودآوری شرکت‌های دولتی با حفظ شفافیت افزایش خواهد یافت و با این شفافیت در عملکرد و حذف تاریکخانه‌های قبلی، دولت می‌تواند سرمایه گذاران جدیدی برای طرح‌های توسعه‌ای ذیل شرکت‌های دولتی جذب کند، مسئولیت پذیری را ارتقا دهد، فساد را کاهش دهد و اعتماد عمومی را ایجاد کند.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» با اشاره به مسئولیت پذیری آنها در قبال زائران ضیوف الرحمان گفت: این گروه از صفات پیامبر گرامی اسلام الگو گرفته اند.
بهزاد نبوی از چهره‌های جریان اصلاحات گفت که برای ریاست جبهه اصلاحات که دوره جدید آن به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده که آمادگی پذیرش این مسوولیت را ندارد.
خوردن هفت گل از استقلال و مسئولیت پذیری سرمربی اسپانیایی این تیم، فرهنگ جدیدی برای فوتبال ایران است
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
زنان بنیان خانواده و جوامع را تشکیل می‌دهند و بهنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری، سهم مشارکت‌های مهم آنها، حتی حیاتی‌تر شده و در مقابل خانواده خود مسوولیت پذیرتر می‌شوند، اما در هنگام بحران ها، اغلب نقاط قوت و آسیب پذیری آنان، نادیده گرفته می‌شود.
پیش از این قرار بود باشگاه فولاد خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد اما بعداز استعفای گرشاسبی از مدیرعاملی این باشگاه ، خوزستانی‌ها از پذیرش مسوولیت و انجام توافق قبلی سر باز زدند و منصرف شدند.
حق شهروندی و مسوولیت‌پذیری شهروندی به همه ما حکم می‌کند که قوانین را رعایت کنیم. یکی از قوانین هم همین است که کسانی‌که احیانا حجاب را رعایت نمی‌کنند، باید این قانون را رعایت کنند. اگرچه بسیار کم است و به صورت محدود است، اما همان موارد هم باید قوانین را رعایت کنند و دستگاه‌ها هم برابر وظایف‌شان عمل می‌کنند.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
امام جمعه سنندج بر لزوم مسئولیت پذیری مسئولان و نرمی و مهربانی آنان با مردم تاکید کرد و افزود: حاکم مانند پدر دلسوز خانواده است و طبق فرموده پیامبر (ص)، حاکمان باید حق مردم را عادلانه ادا کنند.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود!! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
بریتانیا و سایر متحدان آن کشور در بحران اقیانوس آرام با برعهده گرفتن مسئولیت پذیری برای امنیت خود نقش حمایت کننده ارزشمندی را خواهند داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
رئیس دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شهر تهران تشکیل کمیته ماده ۱۰ بند ۵۵ قانون شهرداری‌ها و کارگروه سرمایه گذاری اجتماعی را از جمله اقدامات اجرایی انجام شده این دبیرخانه برشمرد.
نخست وزیر عراق از دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت ها استقبال کرد و مسئولیت پذیری تمام طرف ها برای حفظ جان مردم عراق را خواستار شد.
بازار سرمایه پس از گذشت چندین ماه جانی دوباره گرفته است. در این بین برخی از افراد با سوءاستفاده از این وضعیت سهم یا سهام خاصی را می‌فروشند و پس از این خرید تنها زیان برای سهامداران باقی می‌ماند.
نماینده سابق مجلس نوشت: آقای رئیسی در مصاحبه دیشب مسئولیت هیچ‌یک از اقدامات دولتش را نپذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ