سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در پایان فصل از این تیم لیگ برتری انگلیس جدا می‌شود. این خبری است که باشگاه برنتفورد چند روز پیش به صورت رسمی آن را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت "اکسپرسو لایو" سهام شرکت "کوفینا مدیا" را بخرد. این گروه رسانه‌ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه "ال کوریو دامانیا" را به عهده دارد.
بر اساس گزارشات، موتور قطار شرکت گرین لاین در زمان عبور از کنار قطار شرکت فرید اکسپرس، به سمت کراچی، نزدیک ایستگاه راه آهن گوتکی، از ریل خارج شد.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
اکسپرس در ادعای جذاب احتمال حضور استیون جرارد روی نیمکت المپیاکوس را مطرح کرده است.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امشب در اولین بازی خود با تیم سابقش، برایتون، شکستی سنگین را تجربه کرد و نتیجه‌ای بهتر از شکست 4-1 به دست نیاورد.
روزنامه سوئدی «اکسپرسن» در گزارشی مدعی شد دو برادر ایرانی‌تبار شاغل در نیروی پلیس و نهاد‌های امنیتی سوئد به اتهام «جاسوسی» محاکمه می‌شوند.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا فدراسیون روسیه این پهپاد‌ها را خریداری خواهد کرد یا خیر، اما در روز‌های گذشته چند عکس باکیفیت از سلاح‌های زیر بال این پهپاد و دیگر پهپاد‌های ایرانی در فضای مجازی به بیرون درز کرد که فرصت صحبت در مورد آن‌ها را می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ