روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
مهاجم تیم پرسپولیس با ۲ پیشنهاد روبرو شده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی متفاوت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تلاش کند.
باشگاه آرسنال در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، است.
تیاگو آلکانتارا، ستاره برزیلی لیورپول، با وجود حضور در اولین تمرین پیش فصل به احتمال زیاد آنفیلد را ترک کند.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
باشگاه آرسنال به دنبال جذب وینگر فرانسوی بایر لورکوزن است.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
سانتا کلارا با 22 امتیاز از 34 بازی! به مقام هیجدهمی در این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال دست یافت و به دسته پایین تر سقوط کرد.
سمپدوریا به سری B سقوط کرده و با مشکلات مالی جدی روبرو است. حالا مالک لیدز که قصد خرید این تیم را دارد، با رقابت مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن روبرو شده است.
باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، است.
نیکولاس فولکروگ، گلزن اول این روزهای مانشافت در سری آ خواهان دارد.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دنبال جذب مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر است.
نشریه عربستانی از مشتری جدید ابرستاره پرتغالی خبر داد.
«فوربس» در گزارشی از صربستان و ارمنستان به‌عنوان مشتری‌های جدید پهپادهای ایرانی خبر داد. این موضوع می‌تواند نتایج استراتژیک قابل توجهی برای بالکان و قفقاز جنوبی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر صربستان هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی را خریداری کند، بلگراد می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین نظامی در بالکان شود.
محققان کشور موفق به ارائه مدلی جدید برای قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم های توزیع با رویکرد تئوری بازی ها شدند.
قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های بدهکار یا ضامن برداشته شود.
ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری منتشر کرده است که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب و با استفاده از «دوربین مادون قرمز نزدیک» (NIRCam) رصدخانه گرفته شده است.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ