بررسی ها در یک ماه گذشته نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه پیروزی محله شهدا حدود ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ارتقاء در این تویوتا برای مدیریت شرایط ناهموار وجود دارد. ارت‌کروزر برای بهبود فاصله از زمین، محور‌های پورتال را نصب می‌کند و برای سه محور، قفل‌های دیفرانسیل وجود دارد.
فرزانه توسلی دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان از مشکلات سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گوید.
جراحی تومور مغزی یک خانم ۳۰ساله که به علت درگیری ناحیه تکلم مغز، باید ارتباط کلامی با وی حفظ می‌شد تا از آسیب رسیدن به سایر بافت‌ها جلوگیری شود، در حالت هوشیاری با موفقیت در بیمارستان شهدای تجریش انجام شد. منبع: آخرین خبر
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
متهمان حادثه تروریستی اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای منیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
قاسم حسن زاده، مالک سابق باشگاه خونه به خونه بابل امروز در مراسم هفتم امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر حاضر شد.
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: لذت پیروزی در خانه حریف بیشتر و متفاوت است.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیداری دور از خانه مقابل تیم منسجم آرمان گهر به پیروزی 3 بر 1 دست پیدا کند.
یک مبارز انقلابی خاطره‌ای از ۱۷ شهریور ۵۷ بیان کرد و گفت: خانم‌ها می‌رفتند و می‌آمدند. شعارشان این بود که اگر آقایان غیرت راهپیمایی ندارید بروید در خانه و خانم‌هایتان را بگویید بیرون بیایند.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
مراسم وداع با شهدای«خان طومان» در میدان امام حسین(ع)
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
آئین وداع با شهدای «خان طومان» فردا در محل میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ