در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
نظامیان صهیونیست پس از محاصره شهرک نعلین در غرب رام‌الله که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید و ضمن درگیری شدید با جوانان فلسطینی، خانه شهید معتز الخواجا را منفجر کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
کارشناسان پدافند هوایی می‌گویند که جنگنده‌های اف‌-۱۶ ساخت ایالات متحده به اوکراین برتری بیشتری نسبت به نیروی هوایی روسیه می‌دهد، اما این در شرایطی حاصل می‌شود که با موشک‌های قدرتمند و اطلاعات هدف‌گیری ترکیب شوند، که آنها را نیز غرب باید فراهم کند.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
سخنگوی وزارت خانه چین ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط، از آمادگی پکن برای کمک به تقویت امنیت و ثبات غرب آسیا خبر داد.
شهر کوچک ۱۹۰۰ نفری فقیرنشین در غرب می سی سی پی توسط در معرض یک گردباد سهمگین قرار گرفت و بسیاری از ۴۰۰ خانه این شهر کامل ویران شد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری نوساز در محدود شهرک غرب حدود ۲۰ میلیارد تومان است.
سخنگوی وزارت خارجه لهستان امروز اعلام کرد: یک دیپلمات لهستانی از مینسک اخراج شد و انتظار می‌ رود ۲ دیپلمات دیگر از شهر «گرودنو» در غرب این کشور به خانه بازگردانده شوند.
تیم بسکتبال اورلاندو مجیک در بازی صبح امروز خود مقابل صدرنشین کنفرانس غرب لیگ NBA به پیروزی رسید.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۸۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی خود از سد اورلاندو گذشت و در صدر جدول کنفرانس غرب NBA باقی کاند.
مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در حالی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود که قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران هم در این رویداد شرکت دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب وحشی بداند دوران جنگ در خانه دیگران تمام شده و در آینده نزدیک باید جنگ را در کشور خودشان تجربه کنند.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ