شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکوردهای زیادی از خود به جای گذاشته است.
مدیرعامل راه آهن گفت: در بخش ریلی دو رکورد تاریخی شکسته شد.
پرسپولیس رکوردهای زیادی در تاریخ لیگ فوتبال ایران به جا گذاشته است ، یکی از آنها بیشترین برد پیاپی است.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
لیونل مسی با حضور در دیدار برابر کرواسی، به رکورد افسانه ای لوتار ماتئوس آلمانی رسید.
برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دنبال ثبت رکوردی بزرگ به نامش است.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
لیونل مسی قصد دارد در جام جهانی 2022 قطر، رکوردهای بزرگی را در تاریخ فوتبال از آن خود کند.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.
آلن شیرر، رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.
بایرن مونیخ به نخستین تیم در تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در بازی افتتاحیه توانسته در یک نیمه پنج گل بزند.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ