لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
بنابر گزارش مرکز آمار ایران، در خردادماه امسال استان یزد با تورم ۵۸.۸ درصد گران ترین استان کشور شده است. بر اساس این گزارش، نرخ تورم در ۲۳ استان بالاتر از میانگین کشوری و در ۸ استان پایین تر از تورم کشوری است./منبع: تسنیم
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شخصی به دلیل قطع شدن آب منازل مبادرت به گران فروختن بطری های آب معدنی با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا کند مرتکب جرم شده و حتماً مجرم است.
شاهرود_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از کیلویی ۷۳ هزار تومان گران‌فروشی است، گفت: مردم با گزارش گران‌فروشی به تعادل قیمت مرغ می توانند کمک کنند ...
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
هیچ بازیکنی در تیم ملی فرانسه به اندازه آنتوان گریزمان پاس گل نداده و او از این حیث بالاتر از زیزو و تیری آنری قرار گرفت.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
کره جنوبی با شکست پرتغال در دقایق آخر بالاتر از اروگوئه راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی بیشترین میزان حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کردند.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
رویترز گزارش داده است در پی خشکسالی شدید تابستان گذشته و طوفان «ایان» محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و قیمت‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
بررسی ۹۰ مطالعه منتشر شده توسط محققان در هلند، الگو‌های ثابتی را در تفاوت دختران و پسران مبتلا به دیابت نوع ۱ نشان داد. به طور کلی، دختران سطح قند خون بالاتری داشتند، بیشتر احتمال داشت اضافه وزن داشته باشند و به طور کلی کیفیت زندگی ضعیف‌تری را گزارش کردند.
گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۵ ماهه منتهی به مرداد نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد خطر بالاتر مرگ به هر دلیلی و همچنین بیماری قلبی عروقی را در افرادی که بالاترین سطح متابولیت‌های آفت کش پیرتروئید را در ادرار داشتند گزارش کرد.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ