هافبک تیم استقلال با بیان اینکه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم گفت: فکر نمی‌کردیم دقایق پایانی گل بخوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ابراز امیدواری کرد تیمش با امتیاز صفر مسابقات لیگ برتر را آغاز کند.
مارکو آسنسیو فاش کرد که مربی اسپانیا قبل از بازی فینال لیگ ملت‌ها دقایق اندکی را به تمرین ضربات پنالتی اختصاص داده بود.
راننده ردبول در مورد پیروزی در جایزه بزرگ کانادا مطالبی بیان کرد.
عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
روبرتو مانچینی، مربی ایتالیا در آستانه بازی با اسپانیا گفت، اصلا فکر نمی‌کردند بتوانند به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود کنند.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل از راهیابی شاگردانش به مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
محققان نوشتند: با استفاده از مکان‌های دقیق اجرام بسیار جوان، برای اولین بار، ما می‌توانیم بگوییم که کهکشان ما ساختاری چند بازویی دارد و از دو بازوی متقارن تشکیل شده است. بازو‌های نورما (Norma) و پرسئوس (Perseus) احتمالا دو بازوی متقارن در کهکشان راه شیری داخلی هستند و از کهکشان داخلی به قسمت‌های بیرونی گسترش می‌یابند، دوشاخه می‌شوند و به ترتیب به بازو‌های قنطورس (Centaurus) و کمان (Sagittarius) متصل می‌شوند.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، می‌گوید مقایسه شدن با دیه‌گو مارادونا برای او باورنکردنی بوده است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، به ستایش از جانشین خود در دوران مصدومیت اخیر پرداخت.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید کسب این نتایج و این شرایط برای این باشگاه و هوادارانش بسیار سخت است.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید نتیجه بازی فریبنده است و او به هیچ وجه انتظار چنین بازی‌ای را نداشت.
دکتر کانودیا در این باره می‌گوید: «تا همین اواخر ما فکر نمی‌کردیم که چنین سیارات غول‌پیکری بتوانند دور این ستاره‌های کم‌جرم بچرخند و شکل بگیرند. به همین خاطر با پدیده‌ای بسیار نادر روبرو هستیم.»
آنتونیو رودیگر هنوز باور نمی‌کند بازیکن رئال است و در کسب افتخارات این باشگاه بزرگ سهیم شده است.
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
یکی از متهمان می‌گوید: اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که دستگیر شویم. وقتی بعد از سرقت توانستیم از ایران خارج شویم، فکر می‌کردیم که به هدف‌مان رسیده‌ایم. می‌خواستیم در ترکیه تفریح کنیم. حتی قصد داشتیم بعد از ۱۰ روز به ایران بازگردیم و بقیه پول‌ها را با خود ببریم، اما حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردیم به این زودی شناسایی شویم.
ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، که در دو مقطع هدایت بارسا را نیز برعهده داشته، گفت که تصور نمی‌کرد ژاوی روزی وارد دنیای مربیگری شود.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! انگار به سال 1995 میلادی برگشته‌ام.
جک گریلیش می‌گوید پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی او را استعدادی بزرگ نمی‌دانسته ولی حالا به این نتیجه رسیده که ستاره نروژی یک ابرستاره واقعی است.
نیویورک پست همچنین در گزارش خود آورده است که هادی مطر، ضارب سلمان رشدی کمتر با آثار مکتوب رشدی آشنایی داشت و بیشتر ویدیو‌های نویسنده را در یوتیوب تماشا کرده بود. او گفت: «من سخنرانی‌های زیادی از او [سلمان رشدی]دیدم و افرادی که اینطور بی انصاف هستند را دوست ندارم.»
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت که برای جام جهانی ۲۰۲۲، همان اشتیاق و احساسی را دارد که در سال ۲۰۱۴ همراه با تیم کارلوس کی‌روش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ