رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در صورت عدم توجه به تغییرات اقلیمی جهان و ادامه فرسایش خاک کشور در آینده ایران جزو ۷۰ کشور خشک جهان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
بازیکنان زیر ۲۱ سال تیم ملی والیبال ایران می‌توانند مستحق دریافت جوایز درخور مقامی که کسب کردند باشند.
صدرنشینی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام‌ملت‌های نوجوانان، تیم ملی را در یک‌چهارم نهایی تورنمنت در شرایط ایده‌آلی قرار داده است.
کاهش زاد و ولد، علاوه بر اینکه یک تهدید جمعیتی محسوب می‌شود؛ با آسیب‌های دیگری نیز همراه است که از آن جمله می‌توان به ظهور خانواده های سه نفره اشاره کرد.
نیروی هوایی ایران قرار است در هفته‌های آینده اولین دسته از جنگنده‌های پیشرفته سوخو Su-۳۵ را تحویل بگیرد.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در صورت عدم توجه به تغییرات اقلیمی جهان و ادامه فرسایش خاک کشور در آینده ایران جز ۷۰ کشور خشک جهان خواهد بود.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان فرانسه گفت: با بازیکنان جوانی که ایران داشت، بازی بسیار خوبی ارائه دادند.
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران توضیحاتی را درباره داورانی که در لیگ دسته اول سوت می‌زنند، ارائه کرد.
لوچیانو روسی با نمایندگان ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
هافبک تیم ملی ایران معتقد است داور مسابقه در ثانیه های پایانی بازی یک پنالتی به سود ایران می گرفت.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک برگزاری موفقیت آمیز کنگره حزب حاکم چین به دولت و مردم این کشور، آینده روابط فی‌مابین را بسیار روشن و رو به توسعه توصیف کرد.
مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تیروکمان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند تا زیر نظر سرمربی کره‌ای تیم‌ملی بزرگسالان شاهد ریل‌گذاری برای تشکیل اولین تیم‌ملی جوانان باشیم.
«همزمان با وقوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشورمان و در عین حال، توقف مذاکرات اتمی وین و وضع تحریم‌هایی از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران و البته تقویت پیوند‌های تهران با قدرت‌های شرقی، بسیاری به طرح این سوال می‌پردازند که آینده روابط ایران با مجموعه جهان غرب و به طور خاص آمریکا چگونه خواهد بود؟ در این راستا، ۴ کارشناس حوزه سیاست خارجی در گفتگو با فرارو، به این پرسش پاسخ داده اند.»
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: صنعت سازی هدفی است که اقتصاد ایران به دنبال آن بوده و باید از حالت کارخانه داری خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ