گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
با خشک کردن توت‌های سفید، می‌توانید از طعم و خواص مغذی آن‌ها برای مدت طولانی بهره ببرید. خشک کردن توت‌ها عملی است که از روش‌های سنتی تا استفاده از دستگاه‌های خشک کن مختلف انجام می‌شود.
کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می‌کرد، چون کم غذا خورده بی‌حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال شود. خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدار‌های پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.
بعد از یک حمام داغ و طولانی، خوابیدن با بدنی تمیز حس خیلی خوبی دارد. اما از نقطه نظر پزشکی، حمام کردن پیش از خواب روش خوبی برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیست.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
یکی از مشکلات مواد غذایی تازه و طبیعی این است که به راحتی خراب و فاسد می شوند. غذاهایی که برای مدت طولانی نگهداری می‌شوند، غذاهایی هستند که رطوبت کمی دارند و به دما حساس نیستند. منبع: تبیان
خواب طولانی هنگام ظهر ممنوع
پژوهشگران پنج عادت خواب سالم را تعیین کرده اند که می‌تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.
دور میوه‌های لک‌دار و خراب را خط بکشید و اصلا این نوع میوه‌ها را نخرید. میوه‌های لک‌دار و خراب را نمی‌توانید مدت طولانی نگه دارید. همچنین لک این میوه‌ها می‌توانند به تمام سطح خود میوه و حتی سایر میوه‌ها هم منتقل و باعث غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها شوند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که داشتن خواب خوب شبانه ممکن است مزایای طولانی مدت داشته باشد؛ حتی طول عمر را افزایش می‌دهد.
اللهیار صیادمنش پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت، برای تیم زیر 21 ساله هال سیتی به میدان رفت و گلزنی کرد.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
یک کارشناس گیاه‌پزشکی با اشاره به این‌که استفاده از گیاه مریم نخودی در طب سنتی سابقه‌ای طولانی دارد، عنوان کرد: این گیاه در درمان سرماخوردگی، تقویت دستگاه گوارش، رفع اسهال، تسکین درد ناحیه قفسه سینه، سر درد، مشکلات قاعدگی، کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و ... کاربرد فراوانی دارد.
امروز نیک می‌دانیم که برای داشتن زندگی سالم و عمری دراز و طولانی و البته اندامی متناسب باید به رژیم غذایی و میزان تحرکی که در روز داریم توجه کنیم. این موضوع برای تمامی انسان‌ها صدق می‌کند و مختص به مردم ژاپن نیست، اما آن‌ها اندام خوب و عمری دراز دارند، چون به این مسائل توجه و آن‌ها را رعایت می‌کنند و جدی می‌گیرند.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
بیشتر کفش‌های پیاده‌روی نسبت به کفش‌های معمولی و کفش‌های دو پاشنه گسترده‌تری دارند که باعث پایداری بیشتر خواهد شد. برخی از کفش‌های پیاده‌روی هم دارای یک ساقه داخلی هستند که ثبات را افزایش می‌دهد و جلوی پیچش پا را هنگام پیاده‌روی طولانی می‌گیرد.
میکل آرتتا از سبک بازی آرسنال و نتایج خوب تیمش راضی است ولی گفت که هنوز در ابتدای راهند و فصلی طولانی در پیش خواهد بود.
در نامه‌ای که به امضای سیدشمس‌الدین حسینی، نصرالله پژمانفر و موسی غضنفرآبادی به رئیس مجلس رسیده است، خطاب به قالیباف آمده؛ «قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار یکی از مترقی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که با سختی‌های فراوان و در مسیری طولانی به تصویب رسید.
بررسی‌های متعدد نشان داده، خواب خوب شبانه منبع شادی و قدرت بهتر است. پس بهتر است برای خواب خوب در شب خواب‌های طولانی در نیمه روز ترک شود و نکته آخر اینکه چیزی به نام جبران کمبود خواب در طول روز‌های هفته با خواب آخر هفته وجود ندارد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند
پارستزی (خواب رفتن دست و پا) حالت موقت شایع و ناشی از فشاری است که بر روی یک عصب - درست مانند زمانی که فرد بر روی بازو خود به خواب می‌رود و یا برای مدت طولانی پا‌های خود را روی هم می‌گذارد - وارد می‌شود. وقتی که فشار از بین برود، پارستزی هم از بین می‌رود.
پس از اعلام نتایح در روز ۱۱ خرداد، اسامی برخی به عنوان منتخبان اصلی اولین فروش خودرو در قالب سامانه جدید اعلام شد، اما حال که می‌خواهند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی‌شوند، چون با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه‌کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ