یکی از مشکلات مواد غذایی تازه و طبیعی این است که به راحتی خراب و فاسد می شوند. غذاهایی که برای مدت طولانی نگهداری می‌شوند، غذاهایی هستند که رطوبت کمی دارند و به دما حساس نیستند. منبع: تبیان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول حقیقی وارد شد؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
اگر آب به موقع به گیاه نرسد پس از مدتی با علائم تشنگی گیاه مواجه خواهید شد. یکی از شایع‌ترین علائم تشنگی گیاه زردشدن برگ‌های آن است. در این اینفوگرافیک با نشانه‌های کم‌آبی و پرآبی گیاهان آپارتمانی و نکاتی درباره میزان مناسب نور برای آن‌ها آشنا می‌شوید. گیاهان آپارتمانی وقتی آب کافی دریافت نکنند به سرعت واکنش نشان می‌دهند، اما از کجا بفهمیم که گیاه آب کافی دریافت نکرده است؛ این علائم نشان‌دهنده آن کدامند و راه درمان یا نجات گیاه چیست؟
بر اساس نتایج یک مطالعه که اخیرا نشریه «هافینگتون پست» منتشر کرده، بعضی از مواد خوراکی هستند که ممکن است با مکمل‌ها تداخل پیدا کنند، در پنج بخش چای و قهوه، دارو‌های آنتی‌بیوتیک، گیاهان و ادویه‌ها، دارو‌های افسردگی و برخی مواد غذایی طبقه‌بندی شده‌اند. در این شرایط در مواردی، تداخل برخی مواد غذایی با یکدیگر علائمی مانند تهوع، استفراغ، سرگیجه، خستگی، سردرد، جوش یا کهیر، دل‌درد یا دل‌پیچه و تغییر ضربان قلب را به دنبال دارد.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب‌آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم. مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید.
اطراف تهران دریاچه‌های زیادی وجود دارد که برای یک سفر یک روزه بسیار مناسب هستند.
شایع ترین دلایل سکته مغزی را در این اینفوگرافیک ببینید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱2 تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود و خروج پول به کدام گروه ها بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام گروه‌ها بیشترین ورود و خروج پول حقیقی را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟
وبگاه اسپوتنیک در یک اینفوگرافی، آماری از جمعیت آوارگان در کشورهای مختلف عربی منتشر کرده که بر اساس آن مصر با میزبانی از ۵ میلیون آواره در صدر این کشورها قرار دارد.
امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بورس ایران در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل با رشد ۷۳۲۶۷ واحدی توانست وارد کانال ۲.۴ میلیون واحدی شود. در روز خوب بورس،‌ ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
پیش‌بینی‌های «موسسه منابع جهانی» نشان می‌دهد تا سال 2040 میلادی (۱۴۱۸ شمسی) بیش از ۴۰ کشور جهان در سطح بالایی دچار تنش آبی خواهند بود. کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا مناطقی هستند که بیشترین تنش آبی را دارند. علت این موضوع را باید شهرنشینی سریع، رشد جمعیت برنامه‌ریزی نشده، تغییرات آب و هوایی و سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌طلبانه کشورها دانست.
از ۹ آذرماه تا تاریخ ۱۱ اسفندماه، دانش‌آموزان ۹۱ مدرسه دچار مسمومیت شدند. براساس گزارش‌های خبری، ۱۱ اسفندماه بیش از ۳۰ مدرسه دچار حادثه مسمومیت شدند.
ایران در رتبه سوم جهان از نظر تعداد زلزله قرار دارد.
جعفری چگینی دادستان اهواز، احکام نهایی مقصران حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان را اعلام کرد. به گفته دادستان اهواز، هر کدام از محکومان به سه سال حبس تعزیری و پرداخت دیه به خانواده و ورثه جانباختگان حادثه، اقامت اجباری، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، لغو پروانه اشتغال و منع اشتغال در حرفه مهندسی ساختمان محکوم شدند.
وبگاه قدس الاخباریه در یک اینفوگرافی به برخی شخصیت های منطقه که پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست را به وی تبریک گفتند، اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ