بعد از یک حمام داغ و طولانی، خوابیدن با بدنی تمیز حس خیلی خوبی دارد. اما از نقطه نظر پزشکی، حمام کردن پیش از خواب روش خوبی برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی پس از غیرشرعی دانستن وام اربعین به شرط سپرده‌گذاری قرضی توسط شورای فقهی بانک مرکزی اعلام کرد که مبالغ دو میلیون و پانصد هزار تومان سپرده‌گذاری وام اربعین قابل برداشت است.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
معصومه ابتکار نوشت: مردم خسته‌اند از اصل دانستن حجاب و فرع شمردن تورم و گرانی که کمر آن‌ها را شکسته است.
رئیس‌جمهور با ضروری دانستن ارائه طرحی جدید برای همکاری‌های اقتصادی توسط کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا، گفت: در عرصه‌های گوناگون دو کشور می‌توانند همکاری کنند.
صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می دانستند کری خواند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را در سرزمین وحی را تشریح کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
برهانی نوشت: چرا برخی شبیه کریستف کلمب شده اند او قاره کشف می‌کرد و این حضرات عنوان مجرمانه!
برهانی نوشت: چرا برخی شبیه کریستیف کلمب شده اند او قاره کشف می‌کرد و این حضرات عنوان مجرمانه!
وکلای باشگاه یوونتوس ضمن ناعادلانه دانستن رای جنحالی کسر 15 امتیاز، از اعتراض به آن خبر دادند.
سرمربی میلان با تلخ دانستن تساوی مقابل رم تاکید کرد که باید توجه داشته باشیم، بازی تا آخرین لحظه در جریان است.
کریم بنزما به پیام انتقادی مدیر برنامه هایش پاسخی داد که کسی جز دیدیه دشان را هدف قرار نداده بود.
روزنامه اطلاعات نوشت: مقصر دانستن روحانیت در شکل گیری مناسبات ناعادلانه و کژکاری‌های نظام حکمرانی حداقل در سطح و اندازه‌ای که مطرح می‌شود کاملاً دور از انصاف و واقعیت است و جدای آن چنین رفتار‌های ناپسندی مثل عمامه پرانی اگر بدتر از برخی رفتار‌های گشت ارشادی با بدحجابی در گذشته نباشد دست کمی هم از آن ندارد.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که گروه های سیاسی این کشور باید به مسئولیت خود در ارجح دانستن منافع ملی به منافع حزبی عمل کنند.
دانستن نمادهای تأثیرگذار می‌تواند در شناسایی روندهای بورسی و چرخش پول به سمت صنایع معامله گران را کمک کند.
کشور قطر با وجود همه جاذبه‌های توریستی، اما به خاطر قوانین خاص داخلی شرایط سختی را برای مسافران جام جهانی ایجاد خواهد کرد.
شهادت سردار سلیمانی و المهندس از سوی آمریکا صرفاً نقض حاکمیت عراق نبود بلکه عراقی ها آن ۲ تن و نیز کمیته های بسیج مردمی (حشد شعبی) را ناجیان خود از ظلم داعش می دانستند.
وزارت خارجه روسیه با بیهوده دانستن تلاش غرب برای کنار گذاشتن این کشور از سازمان ملل و لغو اختیارات نمایندگان آن، به تشریح شرایط و ضوابط این موضوع پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ