به گفته آرویند کریشنا مدیر ارشد اجرایی آی بی ام پیش بینی می شود این شرکت فرایند استخدام برای ۷۸۰۰ فرصت شغلی که ممکن است در سال های آینده با هوش مصنوعی جایگزین شوند را متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
دادگاه فدرال استرالیا به واحد محلی شرکت دل دستور داد ۶.۴۶ میلیون دلار آمریکا غرامت برای تولید محتوای گمراه کننده بپردازد.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
شرکت انویدیا نسل جدید ابر رایانه DGX را می سازد که در کل مربوط به هوش مصنوعی مولد است و قدرت عملکرد آن یک اگزافلاپ خواهد بود.
معاون علمی رئیس جمهور از ایجاد سازوکاری برای تسهیل دریافت حمایت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت های فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای خبر داد.
جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.
گروهی از برنامه نویسان رایانه ای چت جی پی تی و ماژول تبدیل متن به صحبت گوگل را در سگ رباتیک شرکت بوستون دینامیک به کار گرفته اند.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
به نظر می رسد یکی از بدنام ترین گروه های باج افزاری رایانه های مک متعلق به شرکت اپل را هدف گرفته اند.
واحد خدمات رایانش ابری شرکت آمازون روز پنج شنبه از عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها با هدف کمک به دیگر شرکت‌ها برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خبر داد.
شرکت دل قصد دارد ۶۶۵۰ کارمند یا حدود ۵ درصد نیروی انسانی خود در سراسر جهان را اخراج کند. دلیل این امر کاهش تقاضا برای رایانه های شخصی اعلام شده است.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
شرکت فناوری پزشکی«سینکرون» نتایج یک آزمایش بالینی را منتشر کرده که نشان می دهد بیماران فلج با کمک یک ایمپلنت اتصال مغز به رایانه توانسته اند سیگنال های عصبی ارسال کنند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «رایان‌ ایر» اعلام کرد که با ادامه اعتصاب کارکنان این شرکت، امروز ۴۲ پرواز لغو شده و فردا نیز ۳۸ پرواز لغو می شود.
مایکروسافت از ژانویه ۲۰۲۲ قصد دارد شرکت «اکتیویژن  بلیزارد» را بخرد. اما هر روز با چالش تازه ای روبرو است و این بار تعدادی از کاربران بازی رایانه ای این شرکت از مایکروسافت شکایت کرده اند.
فیلیپ اوکیف(Philip O'Keefe) از استنترود(Stentrode) شرکت سینکرون برای کار با رایانه توسط ذهن خود استفاده می‌کند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
یک شرکت امنیت سایبری متوجه شده از تصویری که تلسکوپ جیمز وب ثبت کرده برای نصب بدافزاری در رایانه های کاربران استفاده می شود.
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ