برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه به مناسبت عید غدیر۶۱ زندانی استان از ارفاقات قانونی بهره مند شدند، گفت: ارفاقات شامل مواردی مانند آزادی مشروط، مرخصی دوره ای و غیره می‌شود.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
استقلال ۶۴میلیارد بیشتر از پرسپولیس خرج کرد
در حالی که شرکت‌های مختلف برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما تهدیدهای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.
قوچان ـ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان رضوی گفت:برگزاری مانورهای اطفا حریق کاهش چشمگیری در حریق مراتع داشته به طوری در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۶۱ درصدی حریق نسبت به سال قبل آن بوده ایم.
­مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل ۶۱ میلیون دلار رسید.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از ۶۱ میلیون صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال شده است.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
رسانه‌های نیوزیلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ۱۰ ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۴‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد تومان شد.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
خزانه داری کل کشور در مقابل انتشار ۶۱ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان اوراق از ابتدای سال تا ۲۵ مهر ماه، مبلغ ۱۱۷ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق در سال جاری پرداخت کرده است.
جسد "یوری ورونوف" ۶۱ ساله مدیر حمل و نقل گازپروم در استخر شنای او پیدا شد. پس از آن "الکساندر ساببوتین" میلیاردر ۴۳ ساله در ماه مه درگذشت. گمان می‌رود که این مدیر ارشد سابق لوک اویل با سم وزغ مسموم شده باشد که منجر به بروز حمله قلبی شد. "یوگنی پالانت" مولتی میلیونر اوکراینی، ۴۷ ساله، و همسرش "اولگا پالانت" ۵۰ ساله، آخرین قربانیان این کارزار جنایت بودند
سخنگوی گمرک گفت: در هفت‌ماهه امسال ۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزاران کالا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار صادر شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد.
فدراسیون با ۶۷میلیارد در حساب تحویل تاج شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ