دادگاه فدرال استرالیا به واحد محلی شرکت دل دستور داد ۶.۴۶ میلیون دلار آمریکا غرامت برای تولید محتوای گمراه کننده بپردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان نظام صنفی رایانه ای فراخوانی در خصوص نظرسنجی روندهای آینده حوزه فناوری اطلاعات منتشر کرد.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
محققان شکل جدیدی از سیلیکون با ویژگی های جدید کشف کرده اند که کاربردهای مهمی در رایانه های کوانتومی و دستگاه هایی دارند که طبق حرکت الکترون ها کار می کنند.
شرکت انویدیا نسل جدید ابر رایانه DGX را می سازد که در کل مربوط به هوش مصنوعی مولد است و قدرت عملکرد آن یک اگزافلاپ خواهد بود.
به گفته آرویند کریشنا مدیر ارشد اجرایی آی بی ام پیش بینی می شود این شرکت فرایند استخدام برای ۷۸۰۰ فرصت شغلی که ممکن است در سال های آینده با هوش مصنوعی جایگزین شوند را متوقف کند.
به نظر می رسد یکی از بدنام ترین گروه های باج افزاری رایانه های مک متعلق به شرکت اپل را هدف گرفته اند.
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزیدگان رویداد بازی سازی رایانه ای که در پردیس بین المللی کیش برگزار شد تقدیر کرد.
صدرنشینی آرسنال تا پایان فصل از نظر ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات فوتبال را بررسی و پیش‌بینی می‌کند هم قطعی است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
منابع آگاه اعلام کردند که حمله سایبری، دفتر FBI در نیویورک را که یکی از بزرگترین و مشهورترین دفاتر پلیس فدرال آمریکا است، هدف قرار داد.
با گذشت زمان نرم افزار‌های قدیمی دیگر به روز رسانی نمی‌شوند و این یعنی رایانه شما بی‌فایده خواهد بود. اما قبل از اینکه لپ تاپ قدیمی خود را رها کنید، با تبدیل آن به یک دستگاه اختصاصی کروم به آن جان تازه‌ای بدهید. سیستم عامل رایگان گوگل این امکان را فراهم می‌کند و تنظیم آن نسبتا آسان است.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
وزیر ارتباطات در کانال شخصی اش در فضای مجازی از تحقق وعده خود در خصوص کاهش پینگ بازی‌ها خبر داد.
شرکت فناوری پزشکی«سینکرون» نتایج یک آزمایش بالینی را منتشر کرده که نشان می دهد بیماران فلج با کمک یک ایمپلنت اتصال مغز به رایانه توانسته اند سیگنال های عصبی ارسال کنند.
محققان رایانه های نوری ابداع کرده اند که یک میلیون بار سریع تر از رایانه های معمول فعالیت می کند و سرعت پردازش داده ها در آن بسیار بالاتر است.
جست‌وجوی گوگل در رایانه سریع‌تر می‌شود
یک کارشناس حوزه بازی های رایانه ای با بیان اینکه پلتفرم باید ساز و کاری اتخاذ کند که بازی بدون رده‌بندی، اجرا نشود، گفت: والدین باید ببینند که یک کودک ۸ ساله چه بازی‌ای می‌کند.
عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو
شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.
گروهی از محققان سلول های مغز را در یک آزمایشگاه پرورش دادند و به آنها آموخته اند بازی رایانه ای «پونگ» را انجام دهند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ