کریگ با اشاره به قدمت طولانی تنش‌های میان ارتش و نیرو‌های واکنش سریع می‌گوید: «اماراتی‌ها به‌شدت ساده‌انگارانه فکر می‌کردند که می‌توانند حمدتی را کنترل کنند. ما می‌دانستیم که چنین بحرانی رخ می‌دهد، اما هیچ‌کس علی‌الخصوص آمریکا توجهی به این موضوع نکردند. روی آوردن آمریکا به امارات و عربستان برای حل این مشکل نشان می‌دهد که استراتژی بزرگ آمریکا در آفریقا رو به زوال است. آمریکایی‌ها حالا باید برخلاف میل‌شان به دو شریک خود در حاشیه خلیج‌فارس رو بیاندازند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم ۴ درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
در پايان رقابت هاى پنج وزن اول كشتى آزاد جوانان جهان، ايران به يك طلا و يك برنز دست يافت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سهم برق هسته‌ای از برق کشور ۲۰ هزار مگاوات تعیین شده که این سهم منطقی و مطالعه شده است و پشتوانه اطلاعاتی دارد.
اگر ما سهمی در این میدان گازی داریم، باید در سال‌های گذشته نشست‌های مشترک بزرگ و اثرمندی با طرفین مناقشه برگزار و حد و حدود سهم هر یک در میدان گازی آرش مشخص می‌شد. متاسفانه این اتفاق رقم نخورده است. البته بخشی از این نادیده انگاری منتج از مشکلاتی بوده که ما با کشور‌های اطراف داشتیم. به خصوص مناقشه ما با کشور عربستان، در به تاخیر افتادن حل اختلافات میدان گازی آرش موثر بود.
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، پیشرفت های ایران خودرو را شگفت آور خواند و گفت: محصولات تولیدی این شرکت قدرت رقابت با خودروهای جهانی را داراست و انتظار می رود سهم خیلی خوبی را در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه عمان به دست آورد.
بحران انرژی ۱۸ ماه گذشته اختلاف بین کشور‌های ثروتمند و فقیر را تشدید کرد. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه در اعتراض به فشار‌ها برای تنوع ‏بخشی در حوزه انرژی و کاهش سهم سوخت‌‏های فسیلی، جری‏تر شدند و به افزایش هزینه‌‏های غذا و انرژی اشاره کردند که حاصل جنگی اروپایی بود.
طبق این گزارش، کشورهای مذکور گفته‌اند که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در وهله اول باید تعامل با معارضان را آغاز کند و همه سوری‌ها در آینده کشورشان سهم داشته باشند.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل خانه صمت از سهم ۹۳ درصدی کشورهای همسایه در صادرات محصولات کشاورزی، دامی، شیلاتی و غذایی کشور در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.
رئیس جمهور با بیان این‌که ایران ظرفیت بالای اقتصادی دارد، افزود: علی‌رغم مشکلات موجود تاکنون سهم صادراتی ایران به کشورهای همسایه پنج تا شش برابر افزایش پیدا کرده است.
براساس گزارش بانک جهانی از سال ۲۰۰۰ میلادی فقیرترین کشورهای جهان بیش‌ترین سهم از درآمدهای صادراتی خود را صرف پرداخت خدمات بدهی به کشورهای ثروتمند کرده‌اند و ریسک‌های مرتبط با بدهی در اقتصادهای با درآمد کم و متوسط نیز در حال افزایش است.
براساس گزارش بانک جهانی از سال ۲۰۰۰ میلادی فقیرترین کشورهای جهان بیش‌ترین سهم از درآمدهای صادراتی خود را صرف پرداخت خدمات بدهی به کشورهای ثروتمند کرده‌اند و ریسک‌های مرتبط با بدهی در اقتصادهای با درآمد کم و متوسط نیز در حال افزایش است.
سهم بازار داخل و صادرات محصولات نانو در دو سال اخیر رشد داشته که این میزان در قالب نمودارهایی مشخص شده اند.
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دو برابر سهم جمعیتی گاز گلخانه ای تولید می کنیم، گفت: ایران پس از کشورهای چین، آمریکا، هند، روسیه و ژاپن در رتبه ششم انتشار دی اکسیدکربن در جهان است.
وزیر نفت گفت: با توجه به جایگاه راهبردی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف و سهم نزدیک ۵۰ درصدی در سبد صادرات جهانی گاز و ال‌ان‌جی، لازم است توان، قابلیت‌ها و تمهیدهای مورد نیاز مجمع تقویت شود.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.
سهم دریا از تولید ناخالص داخلی در کشورهای ساحلی پیشرفته مانند اروپا ۵۰ درصد است، اما این رقم در کشور ایران با وجود قریب به ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی، تنها دو درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ