ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در حالی به پایان رسید که هندوستان سهم برابری در فینال 5 وزن اول با تیم بی‌طرف (روسیه -بلاروس) در استانبول داشت.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
اصفهان- سه ماه مانده به پایان سال آبی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ جدول منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود در حالی ابلاغ شده که نیاز آبی پهنه ۴۷ هزار هکتاری تالاب بین المللی گاوخونی نادیده گرفته شد.
در مجلس یازدهم، پایداری‌ها دست برتر را دارند و قالیباف نیز ناگزیر بوده در هر ۴ انتخابات هیأت رئیسه تن به سهم دهی و زدوبند با پایداری‌ها بدهد. در روز‌های اخیر هم شنیده می‌شد که پایداری‌ها به دنبال این هستند که آرای قالیباف را پایین بیاورند، اما به نظر می‌رسد با گرفتن یک سهم در نائب رئیسی و آمدن مجبتی ذوالنوری به جای علی نیکزاد؛ به ریاست قالیباف بر مجلس تن داده باشند.
اهواز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: فقط ۱۴۱ هزار نفر و معادل ۱۰ درصد در صنایع راهبردی استان مشغول به کار هستند که بسیار پایین است.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان گفت: حاشیه هایی که بعد از المپیک توکیو برای تیم ملی کاراته ایجاد شد ضربه بدی به این رشته ورزشی زد.
دبیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد نانو با بیان اینکه ۲۴.۷ درصد کل شرکتهای دانش بنیان از نوع شرکت های تولیدی نوع ۲ هستند، گفت: اثرگذاری این شرکت ها در تولید ناخالص داخلی پایین است.
مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: در خاورمیانه ۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین می‌شود که سهم خلیج فارس حدود ۲۴ درصد است که بیشتر آن توسط امارات و سپس عربستان انجام می‌شود و ایران سهم پایینی دارد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
وزیر سابق ارتباطات دلیل پایین بودن سهم کاربران ایرانی از پهنای باند را «فیلترینگ» معرفی کرد.
آذری جهرمی نوشت: ممکن است این پرسش مطرح شود که پهنای باند چه ارتباطی با فیلترینگ و یوتیوب دارد؟ وقتی یوتیوب، فیلتر می‌شود، کاربر از دسترسی به یک محتوای ارزشمند محروم می‌شود. وقتی این روند محدود می‌شود، تعداد ایرانیانی که از یوتیوب استفاده می‌کنند از یک زنجیره محروم می‌شوند.
عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر افرادی دنبال شفافیت در رابطه مالی شرکت نفت هستند و اگر می خواهند صنعت نفت حفظ شود باید سهم ۱۴.۵درصدی از فروش نفت، زمانی که فروش پایین است بالاتر ببرند. از این نظر که اصلاح رابطه مالی دولت با شرکت ملی نفت، موجب افزایش وصولی شرکت ملی نفت برای توسعه و نگه‌داشت ظرفیت میادین شود اقدام مثبتی است اما شفافیت را تا قبل از این، شرکت ملی نفت داشته و دارد و با این اصلاح رابطه مالی، تفاوتی ایجاد نخواهد شد
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی خبر داد: سهم وام دهک‌های پایین برای تهیه مسکن از محل صندوق ملی مسکن پرداخت خواهد شد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.
بازیکنی که در یک مسابقه لیگ منطقه ای به یک داور زن حمله کرده بود، مادام العمر از حضور در میادین محروم شد.
نمایندگان با ۱۱۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و سه رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ رای اعلام کردند که از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ