نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: ایران و سوریه تعاملاتی در حوزه امنیتی و فرهنگی داشته‌اند و امروز وقت آن رسیده که با همکاری در حوزه اقتصادی گام‌های مثبتی برای دو کشور برداشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
زمان بازی فولاد و تراکتور تغییر کرد
با اعلام سازمان لیگ، زمان چهار دیدار از مسابقات هفته های سوم و چهارم تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر گل گون کفن شهید نظم و امنیت «سعید پویان» در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باغملک برگزار خواهد شد.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
انجمن کراس فیت زمان آغاز لیگ این رشته را اعلام کرد.
قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی روز 7 شهریورماه برگزار می شود.
دو ستاره مصدوم سپاهان پس از فیفا دی شهریورماه به فهرست این تیم اضافه می‌شوند.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
بیرانوند فردا به کمیته انضباطی می رود.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد، اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد در فرابورس منتشر شد، جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
زمان قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از برقراری تعاملات خوب بین شورای عالی استان‌ها و دولت برای بررسی برنامه هفتم توسعه کشور خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
کهکشان NGC ۶۸۷۲ در فاصله ۲۱۲ میلیون سال نوری از زمین قرار دارد و گفته می‌شود که کشیدگی شکل آن به‌خاطر تعاملات گرانشی با کهکشان قرصی‌شکل IC ۴۹۷۰ است.
در مطالعه‌ای صورت گرفته که نتایج آن به تازگی در مجله PNAS منتشر شده پژوهشگران جوامع باکتریایی موجود در هوا را برای درک ساختار جامعه و الگو‌های توزیع جغرافیایی زیستی مورد بررسی قرار دادند. علاوه بر این، آنان تعاملات باکتری‌ها با سایر میکروبیوم‌های زمین، به ویژه زیستگاه‌های سطحی را ارزیابی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ