اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
سرمربی پیکان بعد از بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
بازی معوقه دو تیم ملوان و فولاد خوزستان 11 آبان برگزار خواهد شد.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
جواد نکونام در حالی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس را پشت سر گذاشت که با عصبانیت در آن شرکت کرد.
دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.
این مسابقه به جای پنجشنبه ۱۴ مهر در روز جمعه ۱۵ مهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
زمان برگزاری دو بازی تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد.
بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.
رشت- بازی تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان به دلیل بارش باران و نامناسب بودن زمین بازی لغو شد.
به دلیل پرتاب اشیاء و ترقه به درون زمین مسابقه، بازی فولاد و مس رفسنجان قطع شد!
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.
در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور شاهد ورود تقریبا همزمان دو تماشاگر به داخل زمین بودیم.
واقعیت این است خیلی از مربیان بر این عقیده اند تماشای بازی از نزدیک بهتر از مرور فیلم بازی است و به همین خاطر هر گاه زمان داشته باشند بازی حریفان را از نزدیک تماشا می‌کنند
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ